printlogo


کد خبر: 265051تاریخ: 1401/11/3 00:00
امید بارسلونا به پرورش یک مسی دیگر


لیونل مسی بدون شک بزرگترین بازیکن تاریخ بارسلونا است. ستاره آرژانتینی با این تیم هرچه می‌شد برد را برد و هر رکوردی که می‌توانست بشکند را شکست. او نه تنها رکورددار بیشترین بازی برای بارسا است بلکه رکورددار بیشترین گل برای این تیم است. مسی سال 2000 از تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین، به بارسلونا پیوست و بیش از دو دهه در این تیم بازی کرد تا اینکه تابستان سال 2021 بارسلونا به دلیل ناکامی در پرداخت حقوقش حاضر نشد با او تمدید قرارداد کند و به این ترتیب لئو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. بارسلونا در ابتدا نتوانست با جدایی مسی راحت کنار بیاید و روزهای سختی را گذراند. اکنون اما با هداین ژاوی امیدهایی در دل هواداران برای دیدن بارسا در روزهای اوج شکل گرفته است. به تازگی اما دلیلی دیگر برای خوشبین‌تر شدن آنها نسبت به آینده ایجاد شده که آن جذب یک بازیکن جدید است که آنها را به یاد روزهای نخست حضور مسی در تیم‌شان انداخته است. از قضا این بازیکن مستعد مانند مسی آرژانتینی است اما از تیم فرو به کاتالان‌ها پیوسته است. این نوجوان در ابتدا به تیم بارسلونای B که تحت هدایت رافائل مارکس قرار دارد، ملحق شده می‌شود. بارسایی‌ها روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. در واقع این ادعایی است که دنیل پاندولفی رئیس باشگاه فروی آرژانتین در مصاحبه اخیرش با نشریه مارکا انجام داد وقتی که گفت رؤسای بارسا به او گفته‌اند که خرید جدیدشان آنها را به یاد مسی می‌اندازد.
پاندولفی گفت: «چیزی که آنها به من در بارسلونا گفتند این بود که وقتی برای اولین بار رومن 16 ساله را دیدند به یاد روزی افتادند که بازی‌های مسی را دیده بودند.»
خرید جدید بارسایی‌ها فعلاً باید در تیم رافا مارکس کسب تجربه کند تا با شرایط بازی در لالیگا بیشتر آشنا شود و نظر ژاوی را برای بردن او به تیم اصلی باشگاه جلب کند.


Page Generated in 0.0051 sec