printlogo


کد خبر: 265050تاریخ: 1401/11/3 00:00
نیمار مصدوم است؟


نیمار هنوز نتوانسته از ناحیه مچ پا صددرصد ریکاوری کند و به فاصله کمتر از یک ماه تا بازی برابر بایرن، پی‌اس‌جی نگران شرایط او است.
او اخیراً در یک مصاحبه گفت که حذف با برزیل در جام جهانی 2022 بزرگترین ناکامی ورزشی او بوده و باعث افسردگی‌اش شده است. نیمار در واقع هنوز از حال و هوای جام جهانی خارج نشده و این به فاصله کمتر از یک ماه تا بازی با بایرن در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به شدت نگران‌کننده است.
زمستان همیشه برای نیمار و پی‌اس‌جی تعیین‌کننده بوده است. در ماه مارس تکلیف صعود پی‌اس‌جی به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مشخص می‌شود و اگر پاریس نتواند بایرن را حذف کند، کسب هر نتیجه‌ای در رقابت‌های داخلی برای هواداران فاقد اهمیت خواهد بود و در واقع فصل برای پی‌اس‌جی در ماه مارس با عنوان فاجعه تمام می‌شود.
نیمار نیز اغلب در حساس‌ترین مقطع فصل مصدوم بوده و حالا نیز شرایط مطلوبی ندارد. طبق گزارش دیروز اکیپ، نیمار همچنان از ناحیه مچ پا درد دارد و در فرم صددرصدی ابتدای فصل خود نیست. اینکه او به فاصله کمتر از یک ماه تا بازی رفت برابر بایرن ریکاوری خواهد کرد یا خیر نیز نامشخص است. پی‌اس‌جی به بهترین نیمار برای بازی با بایرن نیاز دارد، ولی ستاره برزیلی هنوز از این شرایط به دور است.
 


Page Generated in 0.0049 sec