printlogo


کد خبر: 265040تاریخ: 1401/11/3 00:00
خبر

بازگشت تماشاگر به نفع پرسپولیس
قرار است بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار شود. دیروز هم در این خصوص جلسه‌ای برگزار شد و مسئول کانون هواداران باشگاه در آن حضور داشت. البته از بدشانسی پرسپولیس این هفته سرخ‌ها خارج از خانه و در اهواز بازی خواهند کرد اما بازی با تماشاگر بیشتر از هر تیمی به نفع پرسپولیس خواهد شد چرا که هواداران پرسپولیس در راه قهرمانی می‌توانند به یحیی و تیمش کمک کنند.
در این باره سرمربی و سایر اعضای کادر فنی پرسپولیس و البته بازیکنان بزرگتر تیم مثل بیرانوند، عالیشاه و ... بارها صحبت کرده‌اند. پرسپولیس بعد از بازی با فولاد و تا هفته بیست و دوم که برنامه‌اش اعلام شده سه بازی خانگی مقابل آلومینیوم اراک، هوادار و نفت مسجدسلیمان دارد.

 
اتفاق عجیب برای سروش
سروش رفیعی قبل از تعطیلات طولانی لیگ برتر و پیش از جام جهانی موفق شد در بازی مقابل مس کرمان اولین پاس گلش با پیراهن پرسپولیس در این فصل را ثبت کند. با این حال بعد از جام جهانی با تغییر سیستم سرخ‌ها سروش نیمکت نشین شد و این مسأله تا بازی ذوب‌آهن هم ادامه داشت.
سروش اما در بدو ورود به زمین مقابل ذوب‌آهن دوباره پاس گل داد اما بدشانس بود که با یک کارت زرد دیدار بعدی تیمش را از دست داد. با این حساب انگار هر وقت که رفیعی پاس گل می‌دهد در بازی بعدی محروم می‌شود.

 
هنانوف و بابایی رقبای جدید دانیال
با رفتن سیامک نعمتی حالا در ظاهر امر دانیال اسماعیلی‌فر در پست دفاع راست رقیبی ندارد اما در بازی‌های اخیر یحیی بعضاً از وحدت هنانوف در این پست استفاده کرده است. بعد از نمایش راضی‌کننده وحدت در دو سه بازی در نقش بازیکن تعویضی او مقابل ذوب‌آهن فیکس شد و بد هم کار نکرد.
جالب اینکه برای این بازی یحیی یک مدافع راست جوان به‌نام علیرضا بابایی از تیم امیدها به لیست تیمش اضافه کرده بود و با این حساب بابابی و وحدت رقبای جدید دانیال در این پست به حساب می‌آیند. البته اگر یحیی باز هم دانیال را یک خط جلوتر ببرد وحدت و بابایی دو گزینه مدافع راست خواهند بود.
گفته می‌شود برای بازی مقابل فولاد با تداوم مصدومیت سعید صادقی احتمال دارد باز هم اسماعیلی‌فر را در خط میانی ببینیم که در این صورت دوباره وحدت فیکس خواهد شد.


Page Generated in 0.0060 sec