printlogo


کد خبر: 265034تاریخ: 1401/11/3 00:00
خبر


شهریاری سرپرست باشد، می‌ماند
چند روز قبل حسین شهریاری عضو هیأت مدیره پرسپولیس با حکم وزیر ورزش به‌عنوان سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان منصوب شد و باید در این مسئولیت فعالیت کند. نکته اینجاست که اگر حکم شهریاری از سرپرستی به مدیرعاملی تغییر کند او ناچار خواهد بود از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خارج شود. با این حال تا زمانی که او سرپرست است مشکلی برای حضور همزمان در دو مسئولیت خود نخواهد داشت چرا که عضو غیرموظف هیأت مدیره است. البته حضور دلبری به‌عنوان یک عضو اقتصادی در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تغییرات در جمع پنج نفره آنها را به حداقل خواهد رساند و احتمالاً یک عضو جابه‌جا
خواهد شد.
 

پرسپولیس برای میناوند چه می‌کند؟
مراسم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس روز جمعه، ۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰:۳۰ در بهشت زهرا (س) و قطعه نام‌آوران بر سر مزار آن مرحوم برگزار خواهد شد.
این پیشکسوت خوشنام و متعصب که سال‌ها برای پرسپولیس بازی کرد و چند فصل در فوتبال اتریش حضور داشت ۸ بهمن‌ماه دو سال قبل به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. همچنین میناوند سال‌ها در تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه‌های مختلفی مشغول به فوتبال بود و حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را در کارنامه دارد. همزمان با دومین سالگرد فوت میناوند، پرسپولیس در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت که باید دید اعضای تیم در این بازی برای یادبود میناوند که همیشه حامی پرسپولیس بوده چه خواهند کرد.

 
صادقی به فولاد هم نمی‌رسد
سعید صادقی که در بازی آخر نیم‌فصل مقابل نساجی مصدوم شد و از زمین بیرون رفت در دیدار جام حذفی غایب بود اما قبل از دیدار با ذوب‌آهن به تمرینات برگشت که دوباره مصدوم شد و این مسابقه را هم از دست داد.
گفته می‌شود صادقی از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و احتمالاً به بازی دشوار بیرون از خانه مقابل فولاد نخواهد رسید. با وجود این از امروز تمرینات پرسپولیس برای این مسابقه از سر گرفته خواهد شد و باید دید وضعیت صادقی در تمرین چگونه پیش خواهد رفت. نکته جالب اینجاست که صادقی در تمرین روز سه‌شنبه هفته گذشته در برخورد با عیسی آل کثیر مصدوم شده و با اینکه فکر می‌کرد می‌تواند به تمرین برگردد اما خیلی زود مشخص شد مشکلاتش جدی است.


Page Generated in 0.0058 sec