printlogo


کد خبر: 265015تاریخ: 1401/11/3 00:00
مصاحبه و خبر

روز عجیب نادری مقابل پندیک اسپور
مصدومیت، پنالتی مشکوک و تعویض
در یکی از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ دسته اول ترکیه، آلتای اسپور در حالی که محمد نادری را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب ابتدایی و سمت چپ خط دفاعی داشت، در ورزشگاه آلسانچاک به مصاف تیم رده هفتمی پندیک اسپور رفت. آلتای اسپور در حالی که نیمه اول را با تساوی یک بر یک به پایان رساند، در نهایت با نتیجه ۴ بر یک مقابل پندیک اسپور شکست خورد تا ۱۸ امتیازی بماند و در جایگاه چهاردهم جدول لیگ یک ترکیه قرار بگیرد. محمد نادری در دقیقه ۳۰ که برای سرزنی روی ضربه ایستگاهی تیمش جلو رفته بود، پس از ارسال توپ به مقابل تیرک دوم قصد داشت با پرتاب کردن پای خود به توپ ضربه بزند که این اتفاق نیفتاد و البته یک صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد. مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در دقیقه ۸۸ هم که قصد داشت در میانه زمین با یک سر توپ بازیکن مقابل خود را فریب دهد، بدون برخورد با یار پندیک اسپور روی زمین افتاد و از درد پای راست به خود می‌پیچید و با نظر پزشک تیم، تعویض شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند.

 تساوی دینامو، حضور 28 دقیقه‌ای مدافع ایرانی
نیمکت‌نشینی محرمی بعد از جام جهانی
دیدارهای لیگ یک کرواسی پس از وقفه دو ماهه آغاز شد که در یکی از مسابقات هفته هجدهم، تیم فوتبال دیناموزاگرب بدون حضور صادق محرمی در ترکیب ابتدایی، به مصاف تیم قعرنشین گوریسا رفت. یاران محرمی که نخستین بازی سال جدید میلادی را مقابل گوریسا برگزار می‌کردند و انتظار می‌رفت کار راحتی در مسابقه خانگی برابر حریف قعرنشین خود داشته باشند، در زدن گل ناموفق بودند و به کسب یک امتیاز در این دیدار بسنده کردند. دیناموزاگرب پس از دو پیروزی در دو مسابقه رسمی اخیرش، مقابل گوریسا به تساوی بدون گل رضایت داد و ۴۲ امتیازی شد، اما جایگاه جدولی آنها در لیگ یک کرواسی تغییر نکرد و فاصله هفت امتیازی آنها با هایدوک اسپلیت رده دومی حفظ شد. صادق محرمی برابر گوریسا از دقیقه ۶۲ وارد زمین شد و چهاردهمین بازی فصل خود در لیگ یک کرواسی را انجام داد.

 جهانبخش: نباید خودمان را برای مردم بگیریم
90 دقیقه با مردم عکس گرفتم!
علیرضا جهانبخش در گفت‌و‌گو با سایت فاینورد صحبت‌های جالبی درباره سختی زندگی فوتبالیست‌ها انجام داده است. او در بخشی از این مصاحبه می‌گوید: «در ایران اوضاع فرق می‌کند و همه به بازیکنان احترام می‌گذارند. یک بار سه سال پیش با خانواده‌ام برای غذا خوردن بیرون رفته بودیم که در حدود یک ساعت و نیم با مردم برای عکس گرفتن وقت گذاشتم. یک بار به یکی از دوستانم می‌گفتم این یک امتیاز است که ما فوتبالیست شدیم. این هدیه‌ای است که خداوند به ما داده، برای همین ما هم نباید خودمان را برای مردم بگیریم.»
 


Page Generated in 0.0052 sec