printlogo


کد خبر: 265009تاریخ: 1401/11/3 00:00
چرا همیشه باید آخرین باشیم؟


امیررضا همایون
روزنامه نگار
داستان ورود تماشاگران به ورزشگاه‌های فوتبال در ایران طی دو سال اخیر حواشی مختلفی داشته، موضوعات مختلفی که سبب شده مسئولان عطای برگزاری مسابقات فوتبال با تماشاگر را به لقایش ببخشند. لیگ فوتبال ایران در حالی پس از گذشت دو سال از شیوع ویروس کرونا همچنان بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، که تورنمنت‌های ورزشی در سراسر جهان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. به طور مثال جام جهانی 2022 که چند ماه پیش به میزبانی قطر بغل گوش ما برگزار شد، شاهد حضور بی‌شمار تماشاگران بودیم.
این اتفاق همین طور در رقابت‌های اروپایی و سایر نقاط جهان هم رخ داده اما مسئولان ورزش ایران به آخرین بودن در بسیاری از موارد نسبت به سایر نقاط جهان عادت دارند، موضوعی که برای مردم اما تبدیل به یک سؤال بی‌پاسخ شده. اینکه چرا ما همیشه باید در بسیاری از مواقع آخرین باشیم. ای کاش این بار اما مسئولان ورزش و امر برای یک بار هم که شده به این سؤال که در سالیان گذشته بارها از پاسخ دادن به آن طفره رفته‌اند، پاسخ دهند.
به طور قطع می‌توانیم بگوییم که مسئولان این بار هم برای این سؤال پاسخ مناسبی ندارند، چرا که اگر پاسخی توجیه‌پذیر داشتند در همه این سال‌ها که لیگ برتر به‌صورت حرفه‌ای آغاز شده آن را به مردم می‌دانند.
به هرحال امیدواریم که تماشاگران در ورزشگاه‌ها ماندگار باشند و حضورشان تنها به یک یا دو هفته مسابقاتی محدود نشود.

 


Page Generated in 0.0053 sec