printlogo


کد خبر: 265008تاریخ: 1401/11/3 00:00
حق ندارید شرط بگذارید!



هیراد ایرانی
روزنامه نگار
دوران عجیبی را سپری می‌کنیم؛ دورانی که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه، شرط می‌گذارند و یکی از آنها، تأیید روابط عمومی فدراسیون و سازمان لیگ است! خودشان هم نمی‌دانند چه کار می‌کنند؛ انگار فقط هستند که صندلی‌ها خالی نمی‌ماند. برادر من! یا برای ورود تماشاگر به استادیوم برنامه داشته باشید یا بفرمایید به خانه و خانواده خود رسیدگی کنید چون مدیری که توانایی برگزاری عادی رقابت‌ها را ندارد، به درد ادامه فعالیت در میدان شیخ بهایی نمی‌خورد. لطفاً ناراحت نشوید، شما این کاره نبودید و نیستید؛ همه چیز برای‌تان شو و نمایش است.
چه تاجی بر سر فوتبال زدید که برای ورود تماشاگرانش، شرط می‌گذارید؟ منتظر یک تلنگر بودید که از زیر بار مسئولیت، شانه خالی کنید و حالا بهانه را به دست آورده‌اید، بعد هم بر سر مردم ایران منت می‌گذارید و اگر قرار است تماشاگری به ورزشگاه بیاید، باید فلان شود و بهمان! این چه فوتبالی است که همه چیز را به مسائل خارج از زمین گره می‌زند.
لیاقت و شایستگی نشستن پشت میزهای گران‌قیمت با حقوق‌های نجومی فدراسیون فوتبال، فقط این است که لیگی منظم داشته باشید، بلیت‌فروشی الکترونیکی با ‌صندلی‌های شماره‌گذاری شده، ستاره‌هایی که آینده‌ساز باشند، فوتبال درآمدساز، مربیان خوش‌فکر و تاکتیکی و در یک کلام، فوتبال به معنای واقعی کلمه. حالا چه داریم؟ هیچی! حتی تماشاگران را به ورزشگاه راه نمی‌دهیم و با یک بیانیه آنچنانی، شرط و شروط می‌گذاریم که اگر آنها بخواهند وارد استادیوم‌ها شوند، باید از چه مراحلی عبور کنند. این بود تاج سروری بر سر فوتبال ایران؟

 


Page Generated in 0.0050 sec