printlogo


کد خبر: 265006تاریخ: 1401/11/3 00:00
تاج و وعده‌های بی‌پایان

هومن جعفری
روزنامه نگار
ماه‌ها از حضور تاج در فدراسیون فوتبال می‌گذرد و می‌توانیم با قاطعیت ادعا کنیم که هیچ‌کدام از وعده‌های بی‌پایان او عملی نشده‌اند! نه در جام جهانی نتایج آبرومندی گرفتیم، نه وضعیت داوری اصلاح شد، نه سیستم کمک داور ویدیویی به ایران آمده و نه با فساد در فوتبال برخوردی صورت گرفته که تحسین کسی را در پی داشته باشد! صرفاً آن فشار رسانه‌ای که روی فدراسیون عزیزی خادم وارد می‌شد، دیگر نیست وگرنه اتفاقاتی که این روزها در فوتبال ایران شاهدش هستیم، به گونه‌ای نیست که احساس کنیم فرمان و سکان در دستان مرد مقتدری است که می‌داند امور را چگونه با درایت به سرانجام برساند!
تاج نه پاسخگوی رسانه‌هاست، نه عملکرد تحسین‌برانگیزی دارد و نه اینکه کسی می‌داند چه در سر دارد! تیم ملی هنوز سرمربی ندارد. تیم المپیک هنوز سرمربی ندارد! وضعیت داوری‌ها در لیگ فاجعه‌آمیز است! اصلاح ساختاری صورت نگرفته که آدم دلخوش به آن باشد. واقعاً کسی نمی‌داند تاج در طول حضورش در فدراسیون دقیقاً چه دستاوردهایی داشته و برنامه‌های آینده‌اش چه چیزهایی است.
فوتبال ایران درگیر تفکر آدم‌هایی است از همین دست. اگر می‌بینید عربستان و امارات و قطر پیشرفت می‌کنند صرفاً فاکتور دلار و هزینه نیست. ما هم سالانه میلیون‌ها دلار خرج لیگ ایران می‌کنیم. منتهی آنها حساب و کتاب دارند و ما رئیس‌مان تاج است! آنها برنامه دارند و ما رئیس‌مان تاج است! آنها می‌دانند کجا هستند و کجا باید باشند و چطور باید این فاصله را طی کنند و ما رئیس‌مان تاج است! نتیجه‌اش این می‌شود که تاج فوتبال روی سر آنها قرار می‌گیرد و ما رئیس‌مان تاج است! تلخ نیست؟!

 


Page Generated in 0.0052 sec