printlogo


کد خبر: 265003تاریخ: 1401/11/3 00:00
خبر


دو رباط پاره
پیکان در نیم فصل اول دو بازیکنش را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد. امیرحسین غلامی در بازی سوم مقابل نفت مسجدسلیمان این اتفاق برایش افتاد و خیلی زود تماشاگر ادامه رقابت‌های لیگ شد. مجتبی حقدوست هم در بازی چهاردهم با این مصدومیت مواجه شد. برای مجتبی حسینی که اعتقاد زیادی به کار کردن با جوانان دارد چنین مصدومیت‌هایی شرایط را برایش سخت‌تر می‌کند.

بلبلی کجاست؟
محمد بلبلی که در تیم سپیدرود رشت چهره شد و خیلی زود سر از استقلال تهران درآورد به همان سرعت هم از شرایط آرمانی‌اش فاصله گرفت، به طوری که در فصل جاری فقط 12 دقیقه فرصت بازی کردن را آن هم در هفته چهارم مقابل نساجی به دست آورد. او اگر قدر خودش را بداند خیلی بیشتر از اینها می‌تواند توانایی‌های فنی‌اش را در زمین ارائه دهد.

1+2 اخراجی
از 25 بازیکنی که برای پیکان در نیم فصل اول به میدان رفتند فقط یک بازیکن اخراج شد. امیر شبانی در دقیقه 2+90 آخرین بازی نیم فصل مقابل مس رفسنجان از جواد رحیم‌زاده کارت قرمز دریافت کرد. البته مجتبی حسینی سرمربی و رضا رهقی سرپرست تیم در بازی هفته یازدهم مقابل صنعت نفت آبادان هم با کارت قرمز داور مواجه شدند.

پورقاز مؤثرترین بازیکن
27 بازیکن در نیم فصل اول برای هوادار به میدان رفتند که فقط محمدجواد محمدی وعزت پورقاز در تمام بازی‌‌ها حضور داشتند. البته با این تفاوت که محمدی 1154 دقیقه در زمین حضور داشت اما پورقاز تمام بازی ها را بدون تعویض به کارش ادامه داد. مدافع باتجربه هوادار دو گل زد و دو پاس گل هم داد تا مؤثرترین بازیکن تیمش در نیم فصل لقب گیرد.

دواخراجی
داوران بازی‌های هوادار در نیم فصل 43 مرتبه به بازیکنان این تیم کارت زرد نشان دادند.نیما انتظاری، سپهر روزی طلب و فرزاد جعفری هر کدام با دریافت پنج اخطار پرکارت‌ترین بازیکنان بوده‌اند. ضمن این که انتظاری در دقیقه 6+90 بازی با مس رفسنجان و امیرحسین پورمحمد در دقیقه 1+90 مقابل پرسپولیس از زمین اخراج شدند.

پیروزی در بازی حذفی
هوادار در اولین بازی حذفی‌اش در مرحله یک شانزدهم نهایی میزبان تیم لیگ یکی چادرملو بود. آنها با گل دقیقه 72 محمدجواد محمدی از سد این تیم گذشتند و حالا منتظر قرعه‌کشی مرحله بعدی هستند تا حریف‌شان را بشناسند.
 


Page Generated in 0.0046 sec