printlogo


کد خبر: 265001تاریخ: 1401/11/3 00:00
بررسی عملکرد تیم‌ها در نیم‌فصل لیگ بیست و دوم
پیکان ،‌مدل جوانان



جعفر برزگر
روزنامه نگار
نتایج پیکان در پنج هفته ابتدایی قابل دفاع بود. دو پیروزی، دو تساوی، یک شکست و هشت امتیاز برای تیم جوان مجتبی حسینی اگرچه خیلی خوب نبود اما برای شروع بد هم نبود. از بازی ششم شرایط‌‌‌‌شان تغییر کرد به طوری که تا هشت هفته متوالی رنگ پیروزی را ندیدند و فقط پنج امتیاز به دست آوردند. البته همان تساوی بدون گل با پرسپولیس کافی بود تا در بازی بعدی سپاهان پرمهره را شکست دهند. تیم پیکان در 9 بازی موفق به گلزنی نشده و بازیکنانش هفت گل‌شان را در شش بازی دیگر زده‌اند. این تیم عادت ندارد در 15 دقیقه ابتدای هر نیمه گل بزند و جالب‌تر اینکه بیشتر گل‌هایش را در 15 دقیقه پایانی زده که دو گلش هم بعد از دقیقه 90 بود. در عوض شاگردان حسینی در 15 دقیقه حداقل یک مرتبه دروازه‌شان باز شده و آنها بیشتر گل خورده‌شان در 15 دقیقه پایانی نیمه اول بوده است.
سامان مدافعی برای تمام لیگ
25 بازیکن در نیم‌فصل اول برای پیکان به میدان رفتند اما فقط دو بازیکن در تمام بازی‌ها به میدان رفتند. محمدمهدی لطفی البته 937 دقیقه فرصت بازی را به دست آورد؛ به طور میانگین هر بازی 62 دقیقه. اما یک بازیکن بود که هیچ‌وقت تعویض نشد؛ سامان فلاح مدافع جوان پیکان 1350دقیقه را به طور کامل در زمین حضور داشت.

پیروزی در اولین بازی حذفی
پیکان دراولین بازی حذفی به مصاف استقلال خوزستان رفت. شاگردان مجتبی حسینی به سختی با گل دقیقه 3+90 شرزود تمیروف از سد حریف لیگ یکی‌اش گذشت. آنها مثل بقیه تیم‌های صعود کننده منتظر قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی هستند.


نحوه بیشترین گل‌های زده:
شوت : 4 تا و پاس در عمق: 3 تا
نحوه بیشترین گل‌های خورده:          
پاس در عمق: 5 تا
تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه اول:
صفر
تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه دوم:
 2 تا
 تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه اول:
 یک گل
تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه دوم:
یک گل
داوران بازی‌های خانگی:
سلطانی، جنگی، زیاری، زمانی، حاج ملک، مهدوی، همرنگ
کمک داوران بازی‌های خانگی:
سلطانی، افشون، حجتی(2)، تازه پور،سیفی، باشنده، شهریاری، طاهرخانی، ماهانی، عرب‌آبادی و مرادی.
 


Page Generated in 0.0044 sec