printlogo


کد خبر: 264994تاریخ: 1401/11/3 00:00
خبر



۶ عامل اخراج مدیرعامل باشگاه صنعت ‌نفت
برکناری مخفیانه بعد از یک مصاحبه انتقادی
حدود ۲ هفته پیش که پروژه برکناری احمد پارو از مدیرعاملی باشگاه صنعت‌نفت آبادان استارت خورد. در واقع اعضای هیأت مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان بعد از بررسی شرایط تیم و البته رفتارهای عجیب احمد پارو به این نتیجه رسیدند که تغییر مدیریت باشگاه بهتر از ادامه کار با او است. بر همین اساس کاملاً مخفیانه و بدون اینکه کوچکترین خبری به بیرون درز پیدا کند دلایل برکناری را جمع و جور کردند تا این اتفاق بیفتد. مخفیانه بودن هم به این دلیل بود که پارو دست به دامن مسئولان استان و شهر آبادان نشود و وساطت آنها باعث نشود به کارش ادامه دهد. این پروژه خیلی خوب پیش رفت و بعد از مصاحبه انتقادآمیز ابراهیم قاسمپور مدیرفنی سابق صنعت‌نفت آبادان که ظاهراً با هیأت مدیره هماهنگ ‌شده بود، برکناری احمد پارو از مدیرعاملی باشگاه آبادانی رسماً از سوی حسین کشاورز رئیس هیأت مدیره باشگاه اعلام شد. اکثر دلایل برکناری پارو را هم در مصاحبه قاسمپور می‌شد پیدا کرد اما به طور کلی ۶ دلیل باعث شد مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان برای دومین بار در این فصل تغییر کند. ۱- آوردن فیروز کریمی و گرفتن نتایج ضعیف با این سرمربی، ۲- آوردن مارکو بازیکن کروات و هزینه ۵۰۰ میلیونی برای رفت و آمد، اقامت و پزشکی که در نهایت به خاطر نداشتن شرایط لیگ ایران، منع قرارداد شد، ۳- حذف مربیان بدنساز و دروازه‌بان برزیلی بدون دلیل و ضرر ۶۰ هزار دلاری به باشگاه، ۴- آزاد کردن عماد میرجوان مهاجم گلزن تیم قبل از جذب مهاجم جدید، ۵- از دست دادن زمان ۶۰ روزه برای جذب بازیکنان داخلی و خارجی، ۶- بلاتکلیف گذاشتن ابراهیم قاسمپور مدیرفنی تیم. البته در کنار آنها باید خود رای بودن پارو را هم اضافه کرد که انتقاد اکثر عوامل تیم و باشگاه را در برداشت.


احتمال غیبت مغانلو مقابل نساجی
از اردوی سپاهان خبر می‌رسد که شهریار مغانلو، مهاجم اصلی این تیم در بازی هفته هفدهم مقابل نساجی غایب باشد. او در آخرین دقایق بازی با استقلال برخوردی با سیاوش یزدانی داشت که منجر به پنالتی و گل برتری سپاهان شد، ولی پایش در همان صحنه آسیب دید. پزشکان سپاهان حالا شرایط او را به دقت برای بازگشت به تمرینات زیر نظر دارند و طی یکی دو روز آینده نظر نهایی خودشان را در این رابطه اعلام خواهند کرد.   


برد فرهاد مجیدی در لحظات آخر
اتحاد کلبا در آخرین دقایق موفق شد الجزیره را دو بر یک شکست دهد و 20 امتیازی شود. تیم فرهاد مجیدی در دقیقه شش با گل نقبی پیش افتاد، ولی الجزیره پیش از پایان نیمه اول با پنالتی مهاجم مشهورش، علی مبخوت به گل تساوی رسید. در دقیقه 88 نقبی یک بار دیگر برای اتحاد کلبا گل زد تا مربی ایرانی به یک برد مهم برسد. اتحاد کلبا سه بازی قبلی‌اش در لیگ امارات را باخته بود و این برد کمک می‌کند که آنها از بحران فاصله بگیرند.


Page Generated in 0.0045 sec