printlogo


کد خبر: 264993تاریخ: 1401/11/3 00:00
آمار ضعیف خانگی فولاد در آستانه بازی با پرسپولیس
شش بازی متوالی بدون برد در اهواز

انتظار می‌رفت که فولاد بعد از خریدهای تابستانی یکی از تیم‌های بالای جدول باشد ولی آنها پایین‌تر از انتظار نتیجه گرفتند و در پایان هفته شانزدهم در رده هفتم هستند.
فولاد شروع خوبی داشت و در هفته دوم در تهران توانست پرسپولیس را بدون گل متوقف کند ولی پرسپولیس در ادامه مسیر صدرنشین شد، برخلاف فولاد که از بالای جدول فاصله گرفت.
بازی برگشت دو تیم جمعه در اهواز برگزار می‌شود ولی آنچه عامل نگرانی هواداران فولاد شده، نتایج ضعیف خانگی این تیم است و آنها در شش بازی اخیر خانگی‌ بردی نداشته‌اند.
آخرین سه امتیاز خانگی فولاد، برد 2-3 هفته سوم (چهارم شهریور) مقابل تراکتور بود. فولاد بعد از آن مقابل مس رفسنجان و مس کرمان بدون گل متوقف شد، با پیکان به تساوی یک بر یک رسید، دو بر یک به گل‌گهر باخت، مقابل ذوب‌آهن یک بر یک متوقف شد و بازی‌اش با هوادار بدون گل بود. فولاد در شش بازی خانگی اخیرش تنها پنج امتیاز گرفته که آمار ضعیفی است.
آمار نشان می‌دهد که تیم نکونام بیرون از خانه عملکرد بهتری داشته است. فولاد از 8 بازی خانگی‌اش فقط 9 امتیاز گرفته که متوسط 13/1 در هر بازی است ولی در همین تعداد بازی دور از خانه 12 امتیاز گرفته که متوسط 5/1 امتیاز است. فولاد در جدول بازی‌های خارج از خانه تیم پنجم لیگ است ولی در جدول بازی‌های خانگی به رتبه دوازدهم سقوط می‌کند!
البته مدل بازی فولاد به این تیم کمک کرده که مقابل تیم‌های بزرگ نتایج خوبی بگیرد. آنها در دور رفت استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند و سپاهان را در اصفهان شکست دادند. این بار هم نکونام امیدوار است که تیمش از بازی مقابل صدرنشین انگیزه بگیرد و عملکرد بهتری نسبت به هفته قبل داشته باشد. همچنین بازگشت تماشاگران به فولاد کمک می‌کند که آمار نتایج خانگی‌اش را ارتقا بدهد. نکونام هفته گذشته اجازه پیدا نکرد از روبرتو تورس استفاده کند ولی حضور احتمالی خرید اسپانیایی مقابل پرسپولیس شاید بتواند مشکل تهاجمی فولاد را برطرف کند.

 


Page Generated in 0.0047 sec