printlogo


کد خبر: 264974تاریخ: 1401/11/3 00:00
اسپالتی سرانجام به شانس قهرمانی ناپولی اعتراف کرد

ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی سری A پانزدهمین بردش در آخرین هفته نیم فصل اول رقابت‌‌ها را کسب کرد و حالا در کورس قهرمانی طوری خودش را از سایر تیم‌ها جدا کرده که حتی سرمربی‌ خرافاتی‌اش که پیش از این از صحبت کردن درباره قهرمانی ابا داشت و آن را بدیمن می‌دانست، جرأت کرده بگوید شانس زیادی برای بردن اسکودتو دارد.
لوچانو اسپالتی سرمربی ناپلی‌ها پس از برد 2 بر صفر این هفته تیمش برابر سالرنیتانا که سبب شد تیمش از 57 امتیاز ممکن در نیم فصل نخست 50 تا را کسب کند به تمجید از شاگردانش پرداخت و بالاخره گفت که به قهرمانی آنها در این فصل امیدوار است. پیش از این تنها یوونتوس توانسته بود نیم فصل نخست را با 50 امتیاز در سری A و صدرنشینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند (فصول 06-2005 و 19-2018).
اسپالتی به شبکه DAZN گفت: شما به هر دو وجه روانی و فنی بازی نیاز دارید. بازی‌هایی مانند این می‌توانند دستخوش عوامل روانی مختلفی قرار بگیرند اما مهم‌تر از همه آنها این است که شما یک بازی خوب انجام دهید. در تیم ما همه چیز در ضرباهنگ خلاصه می‌شود. در نیمه اول ما وسط زمین را شلوغ کردیم و بعد از آن ریسک غافلگیر شدن در ضدحملات را به جان خریدیم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که توانستیم آن دو گل را بزنیم و بازی را به سود خودمان به جریان بیندازیم.»
اسپالتی باز هم از بردن نام اسکودتو خودداری کرد اما نتوانست منکر این شود که تیمش با حاشیه امنیت 9 امتیازی که دارد مدعی اصلی قهرمانی نیست.
او گفت: می‌دانیم که فرصتی بی‌سابقه برای قهرمانی داریم و باید به درستی رفتار کنیم. نگرش ما نباید به سمتی برود که فرصت‌ها را بسوزانیم. هنوز باید بازی خودمان را انجام دهیم و با تواضع و رفتاری حرفه‌ای به کارمان ادامه دهیم.»


Page Generated in 0.0042 sec