printlogo


کد خبر: 264969تاریخ: 1401/11/3 00:00
خبر


نتایج عجیب در هفته 21 لیگ والیبال
باخت پیکان پس از 9 برد پیاپی!

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال در حالی برگزار شد که نوار پیروزی‌های پیکان پس از 9 برد پیاپی پاره شد و شاگردان پیمان اکبری در خانه شهرداری ارومیه بازی مهمی را واگذار کردند. ارومیه‌ای‌ها که همانند پیکان در هفته‌های اخیر جزو بهترین تیم‌های لیگ برتر بودند، در این بازی خانگی هم موفق شدند از سد پیکان رده دومی گذشته و یک برد حساس دیگر را هم کسب کنند.
دیگر نتیجه جالب این هفته در رفسنجان رقم خورد و تیم قعرنشین مس در تقابل با هورسان رامسر به چهارمین برد خود دست پیدا کرد تا همچنان (حداقل روی کاغذ) شانس صعود به پلی‌آف را داشته باشد. هورسان هم که پیش از این بازی تا بالای جدول صعود کرده بود، با این باخت جای خود را به نیان الکترونیک داد.
در جدال تیم‌های هشتم و نهم جدول هم این ایفا سرام بود که با شکست 3 بر صفر گیتی‌پسند، جایگاه هشتمی خود را مستحکم‌تر کرد و به بهبود آن هم امیدوار شد. این یازدهمین برد ایفا سرام بود که این تیم را در شرایط برابر با تیم ششم جدول یعنی فولاد سیرجان قرار داد.
در سایر بازی‌ها نیان الکترونیک با نتیجه 3 بر 1 از سد سایپا گذشت و شهداب، راه‌یاب ملل مریوان را شکست داد. شهداب با این پیروزی و کسب برد پانزدهم خود، جایگاه دومی خود را از پیکان پس گرفت و در یک قدمی هراز ایستاد.
هراز آمل هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته از سد فولاد سیرجان ایرانیان گذشت تا جایگاه خود در صدر را تثبیت کند.
نتایج هفته بیست و یکم:
شهرداری ارومیه 3 - پیکان 1
مس رفسنجان 3 – هورسان صفر
سایپا 1 – نیان الکترونیک 3
گیتی‌پسند صفر – ایفا سرام 3
هراز 3 – فولاد سیرجان صفر
شهداب 3 – راه‌یاب ملل صفر
 
پیکان، سریک، سایپا و ذوب در نیمه‌نهایی لیگ والیبال بانوان

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان روز پنجشنبه ششم بهمن‌ماه با دو دیدار در شهرهای تهران و گنبد پیگیری می‌شود.
با برگزاری هفته چهاردهم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان تیم‌های پیکان تهران، سریک گنبد، سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان با کسب رتبه‌های اول تا چهارم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.
مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان روزهای پنجشنبه ششم بهمن (دور رفت) و سه‌شنبه 11 بهمن (دور برگشت) با چهار دیدار پیگیری خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌های صعود کننده روز یکشنبه 16 بهمن‌ماه برای سومین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان سال 1401 تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های سایپا تهران و سریک گنبد نیز در دیگر مسابقه این مرحله مقابل هم قرار می‌گیرند.


Page Generated in 0.0063 sec