printlogo


کد خبر: 264968تاریخ: 1401/11/3 00:00
بدون حضور منتقدان و پر از عجایب مالی!
در مجمع بسکتبال چه گذشت؟


مجمع فدراسیون بسکتبال در حالی روز گذشته برگزار شد که خیلی‌ها منتظر بودند تا شاهد قدرتنمایی مخالفان جواد داوری باشند. افرادی که ماه‌ها در تلاش بودند تا وزارت ورزش را ترغیب کنند با برگزاری مجمع فوق‌العاده، آنها را در مطرح کردن بحث برکناری داوری یاری کند. اتفاقی که با برگزاری مجمع عمومی افتاد اما هیچ خبری از مخالفان و منتقدان نشد. منتقدهایی که داعیه جمع‌آوری 20 الی 30 امضا را داشتند اما در مجمع عمومی هیچ خبری از آنها نشد. مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال روز گذشته با حضور اعضای مجمع و رؤسای هیأت‌ها، مطابق با تمامی مجامع عمومی به بررسی صورت‌های مالی و تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌ها گذشت.

 تصویب صورت مالی با کسری 70 هزار دلاری!
یکی از موارد عجیب مطرح شده در مجمع دیروز، ماجرای پاداش سومی نفت آبادان در باشگاه‌های آسیا بود. پاداشی 70 هزار دلاری که البته به دوران مدیریت رامین طباطبایی مربوط می‌شد اما به هر ترتیب نه تنها به نفت پرداخت نشده بود بلکه محل هزینه شدن آن نیز مشخص نشد.
به خاطر همین مشکل و چند مورد دیگر هم بود که اعضای مجمع در نهایت به تصویب صورت مالی سال 1400 رأی ندادند. در نهایت اما با اعلام دلایل عجیبی نظیر مصلحت بسکتبال، این صورت مالی یک بار دیگر به رأی گذاشته شده و به شیوه کدخدامنشی تصویب شد.
 
ماشین سرقتی و بدهی
2 میلیاردی اسپانسر
ماجرای ماشین سرقت شده فدراسیون هم دیگر پرونده باز صورت مالی فدراسیون بود. خودرویی که گفته می‌شود از مقابل در منزل مدیر سابق تیم‌های ملی دزدیده شده و برای جبران هزینه نه بیمه بدنه داشته و نه فردی که تحویل آن بوده قیمت کارشناسی را برای جبران خسارت پذیرفته است. فدراسیون بسکتبال همچنین از اسپانسر خود هم 2 میلیارد تومان طلبکار است که فعلاً وصول نشده و باید دید درباره آن چه تدبیری اتخاذ می‌کند.

 اشغال زمین خانه بسکتبال!
جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در این مجمع درباره علت آغاز نشدن پروژه ساخت خانه بسکتبال نیز توضیح داد: «آقای دبیر در حال ساخت خانه کشتی است و به همین دلیل از زمین خانه بسکتبال به‌عنوان کارگاه استفاده کرده است. منتظریم زمین خانه بسکتبال خالی شود تا کار ساخت و ساز را شروع کنیم. خانه بسکتبال جدید پروژه بزرگی است و یک اتفاق تاریخی برای این رشته خواهد بود. نقشه‌ها و منابع لازم را تهیه و مشخص کرده‌ایم، بزودی و احتمالاً از اواخر سال که آقای دبیر زمین مدنظر ما را خالی کند، کار ساخت و ساز را شروع ‌می‌کنیم.»


Page Generated in 0.0070 sec