printlogo


کد خبر: 264099تاریخ: 1401/10/19 00:00
 دست و دلبازی نگران‌کننده لیورپول مقابل گرگ‌ها
آلیسون به مشکلات دفاعی می‌افزاید!

در روزهای بی‌ثباتی لیورپول، ثبت یک تساوی خانگی 2-2 مقابل حریفی در سطح ولورهمپتون در جام حذفی انگلیس، بر مشکلات تیم یورگن کلوپ دامن زد. لیورپول قدر برتری‌اش در آنفیلد را ندانست و آن را هدر داد تا کار به بازی برگشت در خانه گرگ‌ها کشیده شود. عملکرد لیورپول نکاتی داشت که بر دغدغه‌های فکری کلوپ خواهد افزود.
 اشتباهات آلیسون
مشکلات ساختار دفاعی لیورپول از چند ماه پیش مورد بحث بوده است و مسائلی که درباره ویرجیل ون دایک در اوایل این هفته به وجود آمد هم بر آنها اضافه کرد.
لیورپول در 14 بازی از 26 بازی انجام شده در تمامی رقابت‌های این فصل، گل اول را دریافت کرده است.
 مسلماً آلیسون روی هر دو گل خورده تیمش در روز شنبه مقصر بود اما بعد از آن شب سخت و غیرعادی لیورپول در برنتفورد، اگر کسی در این تیم باشد که بتوان از اشتباهش چشم‌پوشی کرد، مطمئناً آن یک نفر همین سنگربان برزیلی است.
 چشمه‌هایی امیدوار کننده از پسر جدید
دیدن یک وینگر جدید 44 میلیون پوندی در ترکیب اصلی یک صحنه خوشایند بود. خاکپو همان وینگر جدید بود که کلوپ قطعاً می‌تواند از اولین نمایشش راضی باشد. با توجه به گزینه‌های فعلی و تطبیق‌پذیری‌اش، صحبت‌های زیادی در مورد پستی که او می‌تواند به لیورپول کمک کند، وجود دارد، اما غیبت لوئیز دیاز و دیوگو ژوتا فرصت طلایی را برای خاکپو فراهم می‌کند تا قلمرو خود را مشخص کند.
 نداشتن بهانه
لیورپول با تیمی بازی را شروع کرد که انتظار داشتید در یک بازی مهم لیگ آن را ببینید و 20 دقیقه ابتدایی این بازی هم گواه آن بود. با این حال گل گونکالو گوئدس کار را برای لیورپول بیش از آنچه تصور می‌کردیم سخت کرد.
گل‌های نونز و محمد صلاح، لیورپول را به بازی بازگرداند، اما ناتوانی برای شکست دادن تیمی که در رده ماقبل آخر جدول قرار دارد، آن روحیه‌ای که کلوپ امیدوار بود را به تیمش نداد.
 خوش‌شانسی
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد بود که تیمش در این بازی خوش‌شانس بوده و نباید گل سوم ولورهمپتون مردود اعلام می‌شد. در دقایق پایانی بازی، توتی گومز مدافع وولوز توانست با یک ضربه پشت پا گل سوم را به ثمر برساند، اما به خاطر اینکه متئو نونز در آفساید قرار داشت و هیچ زاویه دوربین مناسبی برای بررسی این صحنه وجود نداشت، گل ولورهمپتون لغو شد. کلوپ سرمربی لیورپول بعد از پایان بازی گفت: «گل سوم ولورهمپتون؟ نمی‌دانم واقعاً. در زمین نتوانستم صحنه را ببینم و در آن لحظه هیچ نظری نداشتم. از نظر من، آن صحنه گل بود. شاید بازیکنی که در سمت چپ بود، در منطقه آفساید قرار داشت. ما یک زاویه دوربین فقط داریم که آن را در رختکن دیدم و در آن شاید بازیکن ولورهمپتون در آفساید بود. نمی‌خواهم دروغ بگویم، اما ممکن است آفساید بدرستی اعلام شده باشد. من شنیدم که VAR زاویه مناسبی برای دیدن صحنه نداشت. نمی‌دانم این اتفاقات چگونه رخ می‌دهند، اما غیرقابل اجتناب هستند.»


Page Generated in 0.0054 sec