printlogo


کد خبر: 264096تاریخ: 1401/10/19 00:00
اینتزاگی: داور ما را عصبانی کرد
ضربه بزرگ به نراتزوری

اینترمیلان در دقیقه سوم وقت‌های تلف‌شده بازی با مونتزا در استادیوم بارینتو گل خورد و دو امتیاز حساس بازی را از دست داد تا از رسیدن به چهارمین برد متوالی در لیگ ایتالیا محروم شود. ماتئو دارمیان در دقیقه 10 اینتر را پیش انداخت اما پاتریک سیوریا بلافاصله گل تساوی را برای میزبان زد. لوتارو مارتینس در بازگشت از اردوی تیم ملی آرژانتین گلزنی برای اینتر را در دقیقه 22 آغاز کرد و این گل تا دقیقه 93 سه امتیاز را به نفع اینتر واریز کرده بود.
اما میزبان نمی‌خواست دست خالی بازی را ترک کند و یک امتیاز باارزش از نخستین دیدار خود با اینتر در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا کسب کرد. اینتر در حالی متوقف شد که سه روز قبل به 11 پیروزی متوالی ناپولی پایان داده بود و با یک گل تنها تیم بدون شکست پنج لیگ ممتاز اروپا را برده بود.
اینتر فرداشب در یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی ایتالیا با پارما دیدار می‌کند و بعد از بازی شنبه آینده مقابل ورونا به عربستان سعودی می‌رود تا سوپرجام ایتالیا مقابل میلان را در این کشور برگزار کند. اینتر از 17 بازی خود 34 امتیاز گرفته و با ناپولی صدرنشین هفت امتیاز اختلاف دارد. یوونتوس هم به لطف برد یک بر صفر مقابل اودینزه 37 امتیازی شد و بدون در نظر گرفتن بازی‌های دیشب در رده دوم جدول سری A قرار گرفت.
 توقف بعد از بردهای روحیه‌بخش
 سیمونه اینتزاگی بعد از این بازی گفت: «ما فرم خوبی داشتیم، ما آتالانتا و ناپولی را شکست دادیم و این تساوی روند خوب ما را کند می‌کند. متأسفانه ابتدای فصل امتیازات بدی را از دست دادیم و حالا باید جبران کنیم. این تساوی تلخ است چون ما فاصله‌ای با کسب همه امتیازات نداشتیم. حالا باید بهتر کار کنیم و فراموش نکنیم که دو برد مهم مقابل آتالانتا و ناپولی به دست آوردیم و بر اساس آن با روحیه بالا برای پیروزی در مسابقات پیش رو تلاش کنیم.»
 عصبانیت اینتزاگی
 وقتی اینتر 2 بر یک جلو بود، گل فرانچسکو آچربی به‌دلیل خطای روبرتو گالیاردینی روی بازیکن میزبان مردود شد اما بازبینی صحنه نشان داد آرماندو ایتزو، بازیکن مونتزا روی هم تیمی‌اش، پابلو ماری خطا کرده و اینتزاگی بعد از بازی واکنش نشان داد: «ما عصبانی هستیم چون بعد از پنج سال استفاده از VAR به خاطر برخورد دو بازیکن مونتزا با یکدیگر خطای ما را می‌گیرند. بازی 3 بر یک می‌شد و ما به پیروزی می‌رسیدیم. اما حالا به خاطر این اشتباه فاحش درباره تساوی حرف می‌زنیم.»
 ضربه بزرگ
 اینتزاگی در این بازی ضربه بزرگی خورد و یکی از ستاره‌های تیمش مصدوم شد. هاکان چالهان اوغلو در دقیقه 55 دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. کریستین اصلانی جای این ستاره ترک خط میانی اینتر را گرفت و مربی نراتزوری در صحبت‌های بعد از بازی ابراز امیدواری کرد مصدومیت او و نیکولو بارلا جدی نباشد بخصوص حالا که مارسلو بروزوویچ را نیز در خط میانی در اختیار ندارند.
 تسلیم‌ناپذیری
 رافائله پالادینو مربی مونتزا گفت: «این روز بزرگی است که در ذهن هواداران و تیم و همه باقی می‌ماند. استادیوم پر بود و حتی قبل از مسابقه می‌توانستم جو فوق‌العاده ورزشگاه و هیجان هواداران را حس کنم. تماشاگران شایسته تماشای چنین مسابقه زیبایی از تیم ما بودند برابر تیمی که دو سال قبل قهرمان ایتالیا شده و تازه ناپولی را شکست داده است. از نتیجه خوشحالم اما نگاه تیم بیشتر برایم رضایت بخش است، آنها هرگز تسلیم نشدند و برای رسیدن به گل مساوی ریسک کردند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها تمام توان خود را گذاشتند و برای همین یک روز بیشتر به آنها استراحت می‌دهم.»
زننده گل تساوی میزبان می‌توانست سه دقیقه بعد تیمش را به پیروزی برساند اما با واکنش عالی آندره اونانا فاجعه برای اینتر رقم نخورد.


Page Generated in 0.0057 sec