printlogo


کد خبر: 264085تاریخ: 1401/10/19 00:00
خبر

سومین برد متوالی برای اومونیا
انصاری‌فرد 15 بازی و 2 گل
در ادامه بازی‌های هفته هجدهم لیگ یک قبرس، تیم فوتبال اومونیا که مثل همیشه کریم انصاری‌فرد را در ترکیب و خط حمله داشت، در ورزشگاه نئو جی‌اس‌پی مقابل دوکسا رده دوازدهمی قرار گرفت. یاران انصاری‌فرد که طی پنج هفته گذشته لیگ یک قبرس تنها یک شکست داشتند و در چهار مسابقه دیگر به چهار برد رسیده بودند، این بار هم موفق شدند به همین روند فوق‌العاده ادامه بدهند و سومین پیروزی پیاپی را مقابل دوکسا جشن بگیرند. تیم فوتبال اومونیا با پیروزی دو بر صفر خانگی مقابل دوکسا که دهمین برد فصل آنها در لیگ یک قبرس بود، ۳۱ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفت و فاصله ۱۰ امتیازی با لارناکا صدرنشین پیدا کرد. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی اومونیا که در جریان پیروزی تیمش مقابل دوکسا برای دومین بار در طول این فصل حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب داشت، پانزدهمین بازی فصل خود را در لیگ یک قبرس انجام داد اما گلی نزد تا تعداد گل‌های او روی عدد 2 باقی بماند.
 

اتفاق عجیب و تکراری در بلژیک
قلی‌زاده و حسین‌زاده همزمان بازی نمی‌کنند
در یکی از مسابقات هفته نوزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، شارلروا در حالی که علی قلی‌زاده را در ترکیب و امیرحسین حسین‌زاده را جزو نفرات ذخیره داشت، در کرویگ استادیوم مقابل یوپن رده سیزدهمی قرار گرفت. یاران قلی‌زاده و حسین‌زاده که طی سه هفته گذشته ژوپیرلیگ دو شکست و یک بازی نیمه تمام داشتند، این بار توانستند به این روند ناکامی پایان بدهند و با نمایش متفاوت در نیمه دوم بازی مقابل یوپن به برتری دست پیدا کنند. شارلروا پس از شکست در نیمه اول مقابل یوپن، در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند و در نهایت موفق شد به پیروزی دو بر یک در زمین حریف خود دست یابد تا ۲۲ امتیازی شود و در جایگاه دوازدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد. علی قلی‌زاده که پیش از این در ۱۷ مسابقه ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، برابر یوپن در دقیقه ۷۲ تعویض شد و جای خود را به امیرحسین حسین‌زاده داد تا این بازیکن ایرانی یازدهمین بار در این فصل فرصت بازی به دست بیاورد.
 

آزمون یک نیمه مقابل ونتزیا
تیم فوتبال بایر لورکوزن مقابل ونتزیا ایتالیا به پیروزی دو بر یک دست یافت و هشت روز دیگر نیز آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از شروع مجدد رقابت‌های بوندس لیگا آلمان را برابر کپنهاگن دانمارک برگزار می‌کند. سردار آزمون، ستاره ایرانی بایر لورکوزن که در دیدار تدارکاتی اخیرشان مقابل زوریخ سوئیس به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته و یک گل به ثمر رسانده بود، برابر ونتزیا ایتالیا از ابتدای نیمه دوم مورد استفاده قرار گرفت.


Page Generated in 0.0046 sec