printlogo


کد خبر: 264084تاریخ: 1401/10/19 00:00
سامان بالاخره 90 دقیقه بازی کرد
بکام، رقیب جدید قدوس

در یکی از دیدارهای مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلیس، تیم برنتفورد که برخلاف مسابقات لیگ جزیره سامان قدوس  را در ترکیب ابتدایی داشت، در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف وستهم رفت. یاران قدوس که دو هفته قبل در لیگ برتر انگلیس به پیروزی دو بر صفر مقابل وستهم رسیده و پس از آن هم لیورپول را با نتیجه سه بر یک شکست داده بودند، در دیدار جام حذفی برابر چکش‌ها نتوانستند برتری خود را تکرار کنند و بازنده شدند. برنتفورد در حالی که بیشتر با ترکیب تیم دوم خود مقابل وستهم قرار گرفته بود، در دقیقه ۷۹ با شوت غافلگیرکننده و تماشایی سعید بن رحمه الجزایری از پشت محوطه جریمه، دروازه‌اش را باز شده دید و با همین گل شکست خورد. برنتفورد که در ۹ هفته اخیر لیگ جزیره هیچ شکستی نداشته و نتایج درخشانی مقابل چلسی، منچسترسیتی و لیورپول به دست آورده بود، در جام حذفی نتوانست نتایج موفقیت‌آمیزش را تکرار کند و با نتیجه یک بر صفر مقابل وستهم مغلوب شد.
سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی برنتفورد که از ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ فقط در یک مسابقه جام اتحادیه انگلیس مقابل تیم لیگ دویی گیلینگام حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیمش داشت، برابر وستهم نیز تا پایان مسابقه در زمین بود اما نتوانست مانع از شکست و حذف تیمش شود. این نخستین حضور سامان قدوس در ترکیب ابتدایی برنتفورد در رقابت‌های این فصل بود. او در لیگ برتر 9 بار به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده و حدود 80 دقیقه در ترکیب برنتفورد حضور داشته است.
نکته دیگر درباره برنتفورد، خرید قطعی رومئو بکام است. بازیکن جوانی که در رزومه‌اش بازی در سطوح پایین لیگ انگلیس و همچنین امریکا است. او پسر دیوید بکام مشهور است که سال‌ها در ترکیب منچستریونایتد، رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی انگلیس حضور داشت و یکی از بهترین بازیکنان جهان در نسل خودش بود. رومئو بکام در پست بال تهاجمی و مهاجم بازی می‌کند و می‌تواند یکی از رقبای قدوس برای بازی در ترکیب برنتفورد باشد. هر چند گفته می‌شود او کار خود را با تیم دوم برنتفورد آغاز خواهد کرد.
 


Page Generated in 0.0057 sec