printlogo


کد خبر: 264078تاریخ: 1401/10/19 00:00
مرد تنهای شب



امیررضا همایون
روزنامه‌نگار
استقلال با ریکاردو ساپینتو فصل پرفراز و نشیبی را سپری می‌کند. آبی‌پوشان در همین فصل پرفراز و نشیب، موفقیت‌های خوبی را کسب کرده اما ماجراهای استقلال و ساپینتو پس از اتمام جام جهانی و آغاز رسمی لیگ‌های باشگاهی شروع شد. طوری که این تیم با آنچه پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر شاهد آن بودیم، تفاوت‌های بسیاری پیدا کرده.
نمونه دم‌دستی این تغییر شکست تلخ آبی‌ها مقابل خمز بود که در هفته گذشته رخ داد؛ شکستی که انتقادات بسیاری به این مربی پرتغالی به همراه داشت تا ساپینتو تنهاتر از همیشه و در یک اتمسفر مبهم و غبارآلود تیمش را مهیای بازی آخر هفته مقابل تراکتور در جام حذفی کند.
بدون شک ساپینتو برخلاف بازی نیم فصل لیگ این بار دست بالا را مقابل پسران خمز دارد. اینکه بازی در تهران برگزار می‌شود، یکی از دلایلی است که سبب خواهد شد سرمربی استقلال دست بالاتر را در بازی جام حذفی داشته باشد اما تراکتور هم با روحیه مضاعفی که از پیروزی هفته گذشته کسب کرده، برای جدال با آبی‌پوشان به تهران سفر می‌کند.
با توجه به اتمسفر منفی که هواداران استقلال پس از شکست مقابل تراکتور برای تیم‌شان رقم زده‌اند، ساپینتو با یک واهمه درونی باید تیمش را در بازی‌های پیش‌رو هدایت کند.
این حس که در صورت شکست آبی‌ها مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی ساپینتو از کارش برکنار می‌شود، بدترین حس دنیاست. استقلالی‌ها پیش از رخ دادن مرگ به استقبال آن رفته‌اند.
 


Page Generated in 0.0051 sec