printlogo


کد خبر: 264060تاریخ: 1401/10/19 00:00
خبر

اعلام حد نصاب دوومیدانی‌کاران
22 دی، شروع انتخابی
فدراسیون دوومیدانی حد نصاب‌های لازم برای اعزام به رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا را اعلام کرد. رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۳ بهمن به میزبانی نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود که برای انتخاب تیم جهت حضور در این رقابت‌ها، ورزشکاران باید شانس خود را در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور امتحان کنند. مسابقات قهرمانی باشگاه‌های قرار است طی روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه برگزار شود و با توجه به اینکه این رقابت‌ها اولین مسابقه داخل سالن محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد دوومیدانی‌کاران کار سختی برای رسیدن به حد‌نصاب‌های تعیین شده داشته باشند.

برنامه والیبال در راه بازی‌های آسیایی
قهرمانی برای معافیت
در ادامه نشست مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با فدراسیون‌ها، مسئولان فدراسیون والیبال برنامه خود را ارائه کردند. در این نشست داورزنی با اشاره به وضعیت تیم‌های ملی زنان و مردان، از انگیزه معافیت جوانان تیم گفت و هدف قهرمانی: «تیم ملی والیبال با توجه به حضور دائمی در اردوها و رقابت‌های بین‌المللی همواره در حال تمرین و مسابقه بوده و بطور خاص نمی‌توانیم بگوییم فقط برای هانگژو برنامه داریم چرا که همواره بچه‌ها درگیر مسابقات هستند. هدف ما کسب عنوان نخست بازی‌های آسیایی در بخش مردان است که این دستاورد می‌تواند اثرات مثبتی همچون معافیت تعدادی از ورزشکاران جوان را به همراه داشته باشد.»

تماشاگران والیبال مجوز ورود گرفتند
با پیگیری‌ها و مذاکرات فدراسیون والیبال، باشگاه‌ها می‌توانند با مجوز شورای تأمین و ستاد کرونای استان خود حداکثر از ۳۰ درصد ظرفیت سالن برای حضور تماشاگران استفاده کنند. به دنبال درخواست و پیگیری باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران ضمن حفظ پروتکل‌های بهداشتی، فدراسیون والیبال با ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگی‌های لازم را انجام داد و این امکان فراهم شد تا باشگاه‌های کشور پس از اخذ مجوز شورای تأمین و ستاد کرونای استان، حداکثر تا ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را به حضور تماشاگران اختصاص دهند.


Page Generated in 0.0046 sec