printlogo


کد خبر: 264055تاریخ: 1401/10/19 00:00
خبر


2 سال محرومیت برای ملی پوش پارادوچرخه سواری
ملی‌پوش پارادوچرخه‌سواری به‌دلیل مثبت شدن تست دوپینگ 2 سال محروم شد.
شورای استیناف ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در آخرین نشست خود بهرام سلیمانی ورزشکار رشته پارادوچرخه‌سواری را به مدت 2 سال محروم کرد. نمونه این ورزشکار در تاریخ 11 اردیبهشت 1401 در محل اردوی تیم ملی پارادوچرخه‌سواری در تهران اخذ شد که آزمایشگاه مرجع کلن آلمان وجود ماده «تریامترن» را در تست او مثبت گزارش کرده است. گفتنی است شورای صدور رأی ایران نادو در تاریخ 13 شهریورماه حکم محرومیت این ورزشکار را صادر کرده بود، اما با توجه به درخواست وی برای استیناف و بررسی مدارک ارائه شده وی در شورای استیناف ایران نادو، حکم اولیه تأیید و ابلاغ شده است. با حکم ایران نادو، بهرام سلیمانی از تاریخ 13 مرداد 1401 تا روز 13 مرداد 1403 از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزش محروم شده است.
 
کاراته دنبال جذب مربی خارجی
فدراسیون‌های کاراته و انجمن‌های ورزشی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو درخواست جذب مربی خارجی دارند. نشست تخصصی فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو با مسئولان دو فدراسیون انجمن‌های ورزشی و کاراته در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این نشست سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان، نصرالله سجادی مشاور رئیس، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته، مریم کاظمی‌پور معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و دبیر شورای برون‌مرزی، علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند. در این نشست مسئولان دو رشته کاراته و سپک‌تاکرا به‌عنوان رشته‌ای که زیرمجموعه انجمن‌های ورزشی است، از مسئولان ورزش و کمیته ملی المپیک درخواست حمایت مالی برای جذب مربی خارجی داشتند.  کاراته در بخش کاتای بانوان به‌دنبال استخدام مربی خارجی است و سپک‌تاکرا نیز برای تیم ملی بزرگسالان به جهت حضور مقتدرانه در بازی‌های آسیایی هانگژو درخواست مربی خارجی دارد.
 
آغاز اردوی بانوان هوگوپوش
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی بانوان با حضور نفرات برتر رقابت‌های آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور به میزبانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.
رقابت‌های تکواندو قهرمانی آزاد کشوری تحت عنوان مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور ۷۰۶ تکواندوکار به مدت ۴ روز به میزبانی فدراسیون تکواندو در سالن خانه تکواندو برگزار شد و نهایتاً ۳۰ تکواندوکار به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.
 


Page Generated in 0.0045 sec