printlogo


کد خبر: 264040تاریخ: 1401/10/19 00:00
قنبری: در جام حذفی هم استقلال را شکست می‌دهیم

محمد قنبری در خصوص درخشش خود در بازی با استقلال، اینطور حرف می‌زند: «تمامی بازیکنان مقابل استقلال نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و من هم توانستم با کمک آنان دو گل به ثمر برسانم. ما در این بازی علاوه بر کسب سه امتیاز، فوتبال زیبا و چشم‌نوازی به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم تمامی فوتبال‌دوستان از تماشای بازی تراکتور مقابل استقلال لذت بردند.»
او با تأکید بر اینکه هواداران تراکتور خیلی قدرشناس هستند، می‌گوید: «هواداران طی روزهای اخیر در فضای مجازی به من لطف داشتند و از نتیجه کسب شده مقابل استقلال و بازی خوب بازیکنان تشکر می‌کردند.»
قنبری با بیان اینکه پاکو خمز همچون اکثر مربیان اسپانیایی، علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارد، اینطور حرف می‌زند: «از روزی که او سکان هدایت تراکتور را بر عهده گرفته، تیم ما هجومی‌تر شده است. پرس از جلو، فوتبال مالکانه و پاسکاری‌های متعدد همان بازی مورد علاقه بازیکنان است. چرا که این سبک، باعث ایجاد موقعیت‌‌های متعدد گلزنی می‌شود.
این بازیکن تراکتور درباره بازی جام حذفی مقابل استقلال تهران، حرف‌هایی دارد: «همچون بازی اخیر، در جام حذفی نیز با تمام قوا برای شکست دادن استقلال تلاش خواهیم کرد. روز به روز با تاکتیک‌های مربی بیشتر آشنا می‌شویم و تیم ما بهتر از این هم خواهد شد.»
وینگر تراکتور از اهداف فوتبالی‌اش حرف می‌زند: «من هم مثل تمامی بازیکنان دوست دارم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.»
قنبری اشاره‌ای به وضعیت تیمش دارد: «از زنوزی مالک باشگاه تشکر می‌کنم چون در این شرایط اقتصادی با هزینه شخصی تیمداری می‌کند و امکانات فوق‌العاده‌ای برای تیم فراهم کرده است. همچنین از خمز و دستیارانش هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده‌اند. می‌خواهم بهتر از این ظاهر شوم. بازی با استقلال صد درصد توانایی من نبود، هنوز جوان هستم و خیلی اهداف بزرگی در سر دارم.»

 


Page Generated in 0.0060 sec