printlogo


کد خبر: 264035تاریخ: 1401/10/19 00:00
خبر


حسینی دور از انتظار
محمدرضا حسینی هافبک راست سپاهان در چند فصل اخیر جزو دو، سه بازیکنی بود که بیشترین دقایق بازی را به خود اختصاص می‌داد و یکی از مؤثرترین‌ها برای تیمش بود. اما این بازیکن در نیم‌فصل اول با این که در 10 بازی به میدان رفت فقط 490 دقیقه در زمین حضور داشت. او نه پاس گل داد و نه گل زد.
 

عیسی مرادی پدیده می‌شود؟
یکی از اتفاقات خوبی که بعد از حضور ادسون تاوارس برزیلی در سپاهان افتاد، میدان دادن به بازیکنان جوان و با استعداد بود. عیسی مرادی بازیکن شماره بیست در 9 بازی به میدان رفت و در 277 دقیقه دو گل زد. آریا یوسفی هم در پنج بازی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و به نظر می‌رسد در نیم‌فصل دوم این دو بازیکن باز هم فرصت بازی را به دست خواهند آورد.
 

بدون اخراجی
در نیم‌فصل 21 بازیکن برای سپاهان به میدان رفتند. شاگردان تاوارس در تمام 15 بازی و 1350 دقیقه هیچ کارت قرمزی را از داور دریافت نکردند. البته این تیم چند بازیکن سه اخطاره دارد که در صورت دریافت اولین اخطار با محرومیت مواجه می‌شوند. مجموع اخطار‌های آنها به عدد 27 می‌رسد.
 

رامین رضاییان مؤثر مثل همیشه
وقتی سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر را پرسپولیسی‌ها از نقش جهان اصفهان به تهران آوردند، سپاهانی‌ها هم بیکار ننشستند و خیلی زود سراغ رامین رضاییان رفتند که در لیست یحیی گل‌محمدی جایی نداشت. او که با انتخاب کی روش برای تیم ملی انگیزه‌هایش چند برابر شده بود، در سپاهان هم به‌عنوان یک مهره تأثیرگذار و کلیدی ظاهر شد. رضاییان در 14 بازی حضور 1250 دقیقه‌ای داشت که با زدن سه گل و دادن پنج پاس گل یکی از مؤثرترین بازیکنان سپاهان در نیم فصل اول بود.
 

 


Page Generated in 0.0053 sec