printlogo


کد خبر: 264034تاریخ: 1401/10/19 00:00
بررسی عملکرد تیم‌ها در نیم‌فصل لیگ بیست و دوم - 2- سپاهان
نیمه‌های دوم ضعیف‌تر


جدایی محرم نویدکیا از سپاهان و انتخاب سرمربی جدید بیشتر دغدغه مسئولان این تیم بود که امضای قرارداد سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس فشار را روی باشگاه زیاد کرد.
البته آنها با حفظ شهریار مغانلو و جذب رامین رضاییان تا حدودی فضا را آرام کردند. در نهایت هم قرعه به ژوزه مورایس پرتغالی افتاد که سابقه دستیاری مورینیو در اینتر میلان و رئال مادرید را هم در کارنامه داشت.
سپاهان فصل را با دو پیروزی ارزشمند آغاز کرد.
آنها ابتدا استقلال را در تهران با نتیجه 2-صفر شکست دادند و بعد از آن در نقش جهان نساجی را با نتیجه 2-1 بدرقه کردند. در حالی که بعد از این 6 امتیاز هواداران سپاهان بسیار امیدوار شده بودند اما به یکباره دچار افت شدند و از چهار بازی بعدی یک پیروزی و سه تساوی را به دست آوردند.
این تیم در نهایت با 27 امتیاز و به لطف یک بازی کمتر از گل گهر و هم‌امتیاز با آنها و تیم استقلال در جایگاه دوم ایستاد. اما فاصله پنج امتیازی با پرسپولیس به هیچ وجه مطلوب هواداران‌شان نیست. ژوزه مورایس در نیم فصل اول دو باخت را تجربه کرد. ابتدا فولاد در هفته چهارم و پس از آن پیکان در هفته چهاردهم که هر دو بازی را با نتیجه مشابه 1-صفر واگذار کرد.
اما دو نکته را می‌توان درباره سپاهان نوشت و آن این که طلایی پوشان مثل اکثر تیم‌های مدعی به لحاظ کسب امتیاز در داخل و خارج از خانه نوسان ندارند. این تیم 14 امتیاز در اصفهان و 13 امتیاز هم در زمین حریفان به دست آورده است. اما موضوع دوم این که خط دفاعی سپاهان در نیمه‌های دوم متزلزل نشان می‌دهد.
طبق آماری که از خودشان به جا گذاشته‌اند، 3 گل در نیمه‌های اول و 6 گل در نیمه‌های دوم دریافت کرده‌اند که سه گل آن در 15 دقیقه پایانی بوده است.

نحوه بیشترین گلهای زده:
ارسال از راست: 6 تا  پاس در عمق: 4 تا    
نحوه بیشترین گلهای خورده:           
پاس در عمق: 3 تا
تعداد گلهای زده دردقایق اضافه نیمه اول:صفر
تعداد گلهای زده دردقایق اضافه نیمه دوم:  صفر
تعدادگلهای دریافتی دردقایق اضافه نیمه اول: صفر
تعدادگلهای دریافتی دردقایق اضافه نیمه دوم: صفر
داوران بازی های خانگی:پیام حیدری،سلطانی،بنیادی فر، ناظمی،راکی،منصوریان،صفایی  
کمک داوران بازی های خانگی: قاسمی ایلدروم، منصوری(2)، ابوالفضلی، راهی، مرادی،عالیقدر، طوسی، انتظاری، سیفی،یعقوب سخندان


Page Generated in 0.0045 sec