printlogo


کد خبر: 264029تاریخ: 1401/10/19 00:00
مصائب ساپینتو بیشتر شد
استقلال با شش غایب قطعی مقابل تراکتور

رضا حمیدی
خبرنگار
استقلال این روزها علاوه بر اینکه به‌شدت بابت شکست مقابل تراکتور در لیگ برتر زیر تیغ انتقادهای هواداران قرار گرفته و از مدیریت، کادرفنی تا بازیکنان مورد نقد قرار گرفته‌اند، در بازی جام حذفی مقابل تراکتور نیز با مشکلاتی مواجه‌است و این طور نیست که بتوانیم استقلال را از پیش برنده این بازی بدانیم.
طبق آماری که از باشگاه استقلال رسیده در این بازی که نخستین دیدار دو تیم در جام حذفی این فصل محسوب می‌شود، احتمالاً 6 بازیکن استقلال به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نخواهند بود.
محمد محبی، محمد‌حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، سبحان خاقانی و آرش رضاوند بازیکنانی هستند که به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال نخواهند بود. محبی به‌دلیل مصدومیت در بازی با تراکتور بازی جام حذفی را هم از دست داده است. محمد‌حسین مرادمند نیز دومین هفته از مصدومیت خود را سپری می‌کند و احتمالاً از دو هفته دیگر آماده بازی خواهد شد.
ابوالفضل جلالی نیز مصدومیتی را با خود از جام جهانی سوغات آورده و هنوز نتوانسته از بند این آسیب رها شود. عارف غلامی نیز از ناحیه همسترینگ احساس درد می‌کند و تا زمانی که وضعیت او به ثبات نرسد، پزشکان استقلال مانع از بازی کردن او خواهند شد.
خاقانی هم بعد از پارگی رباط پا دوران بازگشت را سپری می‌کند. درباره او گفته می‌شود از سه هفته دیگر قابلیت حضور در ترکیب استقلال را خواهد داشت و درنهایت آرش رضاوند که او نیز به تازگی با مصدومیت مواجه شده و به احتمال زیاد زمان بازگشت او با محمد‌حسین مرادمند یکی خواهد بود.
با توجه به غیبت مهره‌های کلیدی همچون محبی که در استقلال مهره تأثیرگذاری محسوب می‌شود، بار دیگر دست ساپینتو در خط حمله تیمش بسته خواهد شد و باید دید بازیکنانی مانند آرمان رمضانی که در بزنگاه‌ها همواره دست استقلال را گرفته‌اند در خط حمله تبدیل به مهاجمانی گلزن خواهند شد؟ یا اینکه ارسلان مطهری که در هفته‌های اخیر بخوبی خودش را در ترکیب استقلال به اثبات رسانده آیا می‌تواند جان تازه‌ای به خط حمله تیمش ببخشد و دوباره در حد گلزن ظاهر شود؟ استقلال در غیاب آرش رضاوند نیز در بازی با تراکتور عملکرد مطلوبی در خط میانی نداشت و بدون شک یکی از دغدغه‌های بزرگ سرمربی استقلال انتخاب یک گزینه مناسب به جای این هافبک طراح است.


Page Generated in 0.0049 sec