printlogo


کد خبر: 264023تاریخ: 1401/10/19 00:00
واکنش بازیکنان و مربیان به نگرانی هواداران
کم کاری ما دروغ است

«شما کم کاری می‌کنید!» این حرف هواداران معترض خطاب به بازیکنان است. بازیکنانی که انتظار ندارند چنین انتقادهایی بشنوند و بر این باورند که هواداران زود قضاوت می‌کنند و باید بیشتر صبوری کنند تا آنها با آرامش بیشتری در ادامه لیگ و جام حذفی حاضر شوند. خسرو حیدری که خود سال‌ها بازیکن استقلال بوده و با این فضا بیگانه نیست وقتی چنین حرف‌هایی را از زبان هواداران معترض می‌شنود، این جمله را خطاب به آنها می‌گوید: «چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد خیالتان راحت باشد که بازیکنان استقلال کم کاری نمی‌کنند. ما نهایت تلاش‌مان را به خرج می‌دهیم تا استقلال موفق شود. هم کادر فنی و هم بازیکنان.» سجاد شهباززاده، مهاجم استقلال نیز که در این فصل آمار قابل قبولی ندارد هم در واکنش به این اتهام چنین گفته است: «شایعه درست نکنید، در تیم ما هیچ بازیکنی کم کاری نمی‌کند.» درعین حال نیز برخی هواداران با دیدن چهره سیاوش یزدانی انتقادات بیشتری از این مدافع کردند. یکی از هواداران متعصب استقلال خطاب به یزدانی گفت: «وقتی هواداران با شما صحبت می‌کنند احترام بگذارید و پاسخگو باشید. از جنس مردم باشید. ما مدتی درگیر PHD شما بودیم! هوادار استقلال در سرما و گرما کنار شما است.»
این حرف‌ها اما به مذاق مدافع استقلال خوش نیامد و او در پاسخ به فرد معترض گفت: «شما هوادار استقلال نیستید. هوادار استقلال با یک باخت انتقاد نمی‌کند.»
دیگر بازیکنان نیز در حین تمرین پیرامون اعتراض هواداران صحبت‌هایی با هم انجام دادند و معتقد بودند که پیروزی مقابل تراکتور باعث می‌شود همه این اعتراض‌ها فروکش کند. جالب اینکه خود ساپینتو هم بعد از باخت به تراکتور در تبریز به بازیکنان تیمش اعلام کرده اگر در بازی جام حذفی مقابل تراکتور به برتری برسند، همه این حواشی فروکش خواهد کرد. استقلال پنجشنبه با تراکتور در جام حذفی بازی دارد و همین اندازه که پیروزی در این بازی آبی‌ها را از دل حواشی بیرون خواهد آورد، باخت دوباره به تراکتور نیز باعث به وجود آمدن فضای پرحاشیه‌تری برای استقلال خواهد شد و هیچ بعید نیست که تمام گمانه‌زنی‌های اخیر درباره برکناری سرمربی استقلال به حقیقت منجر شود و راهی جز تغییر سرمربی این تیم در ادامه لیگ باقی نماند و بازگشت فرهاد مجیدی نیز بسرعت جنبه حقیقی به خود بگیرد.


Page Generated in 0.0058 sec