printlogo


کد خبر: 264018تاریخ: 1401/10/19 00:00
خبر



آینده حرفه‌ای مبهم زیدان
پاری‌سن‌ژرمن یوونتوس یا خانه؟
خبر تمدید قرارداد دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه به معنی یک علامت سؤال بزرگ درباره آینده حرفه‌ای زین‌الدین زیدان بود. سرمربی سابق رئال منتظر خالی شدن نیمکت فرانسه بود، ولی حالا باید به گزینه‌های جدیدی فکر کند. روزنامه اکیپ در گزارشی گزینه‌های احتمالی زیدان را بررسی کرده است: برزیل، پرتغال و امریکا به‌دنبال سرمربی جدید هستند. در برزیل به زیدان احترام می‌گذارند، ولی معتقدند که او تمایلی به این پست ندارد و ندانستن زبان پرتغالی هم می‌تواند مشکل‌ساز شود. امریکا هم برای جام جهانی خانگی به‌دنبال یک مربی بزرگ است. پرتغال هم در جست‌و‌جوی یک مربی است، ولی شنیده می‌شود که گزینه آنها برای جانشینی فرناندو سانتوز، روبرتو مارتینز، سرمربی سابق بلژیک است. یوونتوس هم به مربیگری زیدان علاقه‌مند است، ولی آلگری به تازگی نتایج خوبی گرفته و با حفظ این روند ماندنی خواهد شد. شیخ تمیم، امیر قطر هم علاقه زیادی به مربیگری زیدان در پاری‌سن‌ژرمن دارد، ولی مربی فرانسوی گفته تا زمانی که برخی مسائل در این باشگاه تغییر نکند به آنها پاسخ مثبت نخواهد داد.

پیشرفت تراکتور با بردیف و خمس
تراکتور در نیم‌فصل اول لیگ بیست و دوم 9 امتیاز بیشتر از زمان مسابقه در فصل گذشته کسب کرده است. تراکتور نیم‌فصل اول را با 22 امتیاز در رده ششم به پایان برد. تیم تبریزی فصل قبل در نیم‌فصل اول تنها 13 امتیاز گرفته و در رده یازدهم ایستاده بود. تراکتور این فصل توانسته استقلال و پرسپولیس را شکست دهد تا قربان بردیف و پاکو خمس، هر کدام موفقیت بزرگی به نام‌شان ثبت کنند. پاکو خمس 4 بازی و قربان بردیف 11 بازی هدایت تراکتور را در نیم فصل اول برعهده داشتند. خمس 7 امتیاز به دست آورد و بردیف 15 امتیاز کسب کرد. فصل گذشته تراکتور تحت هدایت فراز کمالوند، فیروز کریمی و زوونیمیر سولدو روی هم 13 امتیاز در پانزده بازی نخست کسب کردند و با 13 گل زده و 18 گل خورده نیم‌فصل را به پایان رساندند و تنها سه بار طعم پیروزی را چشیدند. تراکتور نیم‌فصل اول را با 6 برد به پایان برد.

مؤمنی:  حق‌ ملوان بیشتر از ۱۵ امتیاز بود
مهدی مؤمنی، بازیکن ملوان درباره وضعیت تیمش بعد از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: «ما چند تساوی پیاپی به دست آوردیم و البته نتایج بدی نگرفتیم، چون با تیم‌های پرمهره و پرقدرتی روبه‌رو شدیم. بعد از چند تساوی نیاز به یک برد داشتیم تا بتوانیم کمی از انتهای جدول فاصله بگیریم و خوشبختانه این اتفاق در بازی با نفت مسجدسلیمان رخ داد.»  او در مورد عملکرد ملوان در نیم‌فصل اول و میانگین یک امتیاز از هر بازی اضافه کرد: «ملوان بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرد و طبیعتاً نیاز به زمان داشت تا خودش را با شرایط جدید وفق بدهد. ما در بعضی از بازی‌ها واقعاً بدشانس بودیم و استحقاق این را داشتیم که بیشتر از 15 امتیاز بگیریم. خوشبختانه الان شرایط بهتری داریم و تلاش می‌کنیم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم.» مهاجم ملوان درباره بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم گفت: «جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ما قطعاً این جام را جدی می‌گیریم و امیدوارم بتوانیم اولین گام را هم محکم برداریم. بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد‌ در بازی قبلی را تکرار و در جام حذفی صعود کنیم.»


Page Generated in 0.0053 sec