printlogo


کد خبر: 259578تاریخ: 1401/8/21 00:00
9 روز تا جام جهانی

واکنش عصبی خط خورده‌های مراکش
 اسامی بازیکنان مد نظر ولید الرکراکی برای حضور در تیم ملی مراکش با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌ای این کشور روبه‌رو شده است. تعدادی از بازیکنان دعوت شده، ویدیوهایی از شادی خود را منتشر کرده‌اند و در عین حال، برخی از جاماندگان نیز عکس‌العمل شدیدی به این موضوع نشان داده‌اند.
برادران مایی به‌نام‌های رایان مایی و سامی مایی، از جمله افراد خط خورده در فهرست مراکش برای سفر به قطر هستند. این 2 بازیکن در بلژیک متولد شده و در این کشور اروپایی نیز فوتبال خود را آغاز کردند. هر دوی آنها اکنون عضو تیم فرانس واروش مجارستان هستند. با این حال، سرنوشت آنها در نوع خود جالب توجه است چرا که برادر بزرگتر ترجیح داد به‌دلیل خط خوردن برادر کوچکتر، از حضور در تیم ملی خودداری کند. ضمناً ایوب الکعبی و رایان مایی، تصمیم گرفته‌اند که هم‌تیمی‌های خود در تیم ملی مراکش را آنفالو کنند. علاوه بر این، بازیکنان ذکر شده، یک صفحه اینستاگرامی که اخبار تیم ملی مراکش را پوشش می‌داد نیز آنفالو کرده‌اند. از سوی دیگر، منیر الحدادی پس از اینکه متوجه شد در فهرست تیم ملی مراکش جایی ندارد، تصویر پروفایل اینستاگرام خودش که عکسی در حال حمل پرچم مراکش بود را تغییر داد و تصویری از خودش با پیراهن ختافه را جایگزین آن کرده است.

 ماجرای درمان عجیب سادیو مانه
همانطور که می‌دانید سادیو مانه در دقیقه ۲۰ دیدار بایرن مونیخ برابر وردربرمن مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. در حالی که ابتدا گفته می‌شد این مصدومیت نمی‌تواند جدی باشد، معاینات پزشکی از جدی بودن این مصدومیت خبر داد و به این ترتیب سادیو مانه نیز به جمع مصدومانی پیوست که جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست می‌دهند. البته به نظر می‌رسد که کادر فنی تیم ملی سنگال قصد دارد با وجود آسیب‌دیدگی، سادیو مانه را به قطر ببرد و احتمال دارد این بازیکن بتواند در مراحل بعدی در ترکیب تیمش حاضر شود. ولی نکته جالب به فاطما سامورا دبیر کل فیفا برمی‌گردد که سنگالی‌ است و در مصاحبه‌ای فاش کرده که آنها قصد دارند از جادوگران برای درمان سادیو مانه استفاده کنند و این بازیکن به هر نحوی باید شرایط حضور در جام جهانی را پیدا کند: «ما از پزشکان جادوگر برای درمان سادیو مانه استفاده خواهیم کرد. البته من نمی‌دانم که این نوع درمان برای بهبود این بازیکن مؤثر خواهد بود یا خیر، اما در این مورد خاص از این روش استفاده خواهیم کرد. ما به معجزه امیدواریم و به هر ترتیبی سادیو مانه باید در جام جهانی حاضر باشد»
 
پیش‌بینی جالب کاکا
ستاره پیشین فوتبال برزیل از صربستان به‌عنوان شگفتی‌ساز و سورپرایز بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاد کرد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تیم ملی فوتبال صربستان برای سومین بار است که در جام جهانی شرکت می‌کند و تاکنون موفق به صعود از مرحله نخست نشده است؛ با این حال کاکا، ستاره پیشین فوتبال برزیل از این تیم به‌عنوان شگفتی‌ساز بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاد کرد: «به نظرم صربستان تیم خوبی است و سورپرایز و شگفتی‌ساز بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. حتی این تیم از نظر من شانس قهرمانی هم دارد.» این صحبت‌های کاکا درحالی است که صربستان با قرار گرفتن در گروه برزیل، سوئیس و کامرون حتی کار بسیار سختی برای صعود به دور بعد دارد.
 

 


Page Generated in 0.0068 sec