printlogo


کد خبر: 259572تاریخ: 1401/8/21 00:00
خبر

بهترین بازیکن و بهترین مهاجم ماه
قلع و قمع جایزه‌ها توسط طارمی
در ادامه دریافت جوایز متعدد در فوتبال پرتغال، این بار نوبت به جوایز فردی بهترین‌های ماه سپتامبر رسید تا مهدی طارمی  آنها را یکی پس از دیگری درو کند و دستاورد جدیدی برای مهاجم ایرانی پورتو رقم زده شود. طبق رسم هر ماه، سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ برتر پرتغال، اقدام به انتخاب برترین‌های هر پست می‌کنند که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو توانست عنوان برترین مهاجم را از آن خود کند. اوستاکیو هم‌تیمی او در پورتو نیز جایزه بهترین هافبک ماه پرتغال را تصاحب کرد. در پست‌های دروازه و دفاع نیز بازیکنان برتر انتخاب شدند. علاوه بر این، سرمربیان شاغل در لیگا، بهترین بازیکن ماه (بدون در نظر گرفتن پست بازیکن) را هم انتخاب کردند که این جایزه نیز به مهدی طارمی رسید تا مهاجم ایرانی پورتو علاوه بر برترین مهاجم، عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر را نیز به خود اختصاص دهد. طارمی در ماه سپتامبر در چهار مسابقه برای پورتو به میدان رفت و توانست دروازه ژیل ویسنته، چاوز و استوریل پرایا را باز کند و برابر چاوز و براگا نیز پاس گل داد تا در این چهار مسابقه، روی پنج گل تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد.
 
عجمان حریف قدرتمندی است
مجیدی: فقط سه امتیاز راضی‌مان می‌کند
در آخرین هفته از مسابقات ادنوک لیگ امارات پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر، امروز و در استادیوم  راشد بن سعید، تیم فوتبال اتحاد کلباء میهمان عجمان است. ببرها برای این بازی، یک بازیکن خود را در اختیار ندارند. فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلباء در نشست خبری پیش از این بازی گفت: «همه بازیکنان ما آماده دیدار برابر عجمان هستند. فقط یک بازیکن خود را در اختیار نداریم که آن هم یاسر حسن است که به دلیل مصدومیت در بازی فردا غایب است. عجمان تیم قدرتمندی است و در این فصل بازی‌های بسیار خوبی انجام داده است. آنها یکی از تیم‌های بسیار منظم و منسجم لیگ هستند. معمولاً بازی‌های اتحاد کلباء برابر عجمان بسیار پرفشار است. ما در این هفته روی آمادگی ذهنی بازیکنان کار کردیم و آنها را برای پیروزی در این مسابقه آماده کردیم. این مسابقه بسیار سخت و در عین حال پرفشار خواهد بود و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.»

صعود کایسری، با کریمی بدون حسینی
یاران حسینی و کریمی که در ۶ مسابقه اخیرشان دو تساوی و چهار پیروزی داشتند، مقابل بلدیه‌اسپور در جام حذفی به روند موفقیت‌آمیزشان ادامه دادند و به پیروزی دست پیدا کردند. کایسری‌اسپور مقابل بلدیه‌اسپور به پیروزی یک بر صفر دست یافت و به مرحله یک‌ شانزدهم نهایی ترکیش کاپ صعود کرد. علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری که در مرحله گذشته جام حذفی حضور ثابتی در ترکیب تیمش داشت، مقابل بلدیه‌اسپور تا دقیقه ۷۳ در زمین بود. مجید حسینی هم برای نخستین بار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ نیمکت‌نشینی را در یک دیدار نه چندان مهم تجربه کرد.
 


Page Generated in 0.0053 sec