printlogo


کد خبر: 259571تاریخ: 1401/8/21 00:00
علیرضا در شرایط بازی به اردوی ایران می‌رسد
بازگشت جهانبخش، پایان نگرانی کی‌روش

در دیدار پایانی هفته سیزدهم لیگ اردیویسه هلند، فاینورد در حالی که مثل بازی‌های قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، در استادیوم د کویپ به مصاف کامبور رده هفدهمی رفت. چهار دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که یاران جهانبخش موفق شدند توسط هارتمن به گل برسند و خیلی زود پیش بیفتند، اما در ادامه کامبور نتوانست نتیجه را جبران کند تا یک شکست دیگر متحمل شود و روند بردهای فاینورد تداوم یابد.
فاینورد که در پنج هفته گذشته لیگ اردیویسه هلند دو مساوی و سه پیروزی کسب کرده بود، در دیدار مقابل کامبور هم توانست به برتری یک بر صفر دست پیدا کند تا در امتیاز ۳۰ با آیندهوون صدرنشین برابر شود، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد. علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد که پس از مصدومیت اخیرش در دو دیدار قبلی این تیم به‌طور کامل نیمکت‌نشین شده و مشخص نبود به شرایط جسمانی مطلوب رسیده یا نه، در مسابقه مقابل کامبور از دقیقه ۷۱ به زمین آمد تا در آستانه جام جهانی دوباره در شرایط بازی قرار بگیرد و خیال کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران را راحت کند. جهانبخش در نهمین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند مقابل کامبور، در مدت ۲۰ دقیقه حضورش در زمین، ۱۱ لمس توپ، چهار پاس صحیح، دو پاس کلیدی، دو سانتر و یک خطا داشت. او حالا با خیالی آسوده می‌تواند تیم ملی را در قطر همراهی کند و به اردوی نهایی اضافه شود. جهانبخش که در لیست کارلوس کی‌روش جایگاه ویژه‌ای دارد، حضور در سومین جام جهانی متوالی را تجربه خواهد کرد. اتفاقی که او را همراه با کریم انصاری‌فرد، احسان حاجی‌صفی و مسعود شجاعی به رکوردداران حضور در جام جهانی تبدیل خواهد کرد.
ستاره ایرانی فاینورد که این فصل بیشتر در لیگ اروپا درخشیده و دو گل مقابل اشتورم‌گراتس به ثمر رسانده، امیدوار است با آمادگی کامل در جام جهانی حضور یابد. او به عنوان یک بازیکن باتجربه و کاپیتان سوم تیم ملی در پست بال راست یکی از امیدهای اصلی کی‌روش محسوب می‌شود. بازیکنی با حضور در لیگ انگلیس و شناخت بالا از بازیکنان حریف نخست تیم ملی ایران.
 


Page Generated in 0.0042 sec