printlogo


کد خبر: 259558تاریخ: 1401/8/21 00:00
خبر


امروز استارت پرسپولیس بعد از 16 روز
پرسپولیس از امروز تمریناتش را از سر می‌گیرد. سرخ‌ها بعد از بازی با مس کرمان در هفته یازدهم به تعطیلات رفته بودند و حالا بعد از 16 روز تمرینات خود را از سر خواهند گرفت. ساعت تمرین امروز دو و نیم بعدازظهر خواهد بود اما مشخص نیست که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود یا نفت تهرانسر. همچنین قرار بود شب گذشته بازیکنان و مربیان خارجی تیم به تهران برگردند.

درخواست رسمی برای فسخ با کارگزار
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی خواست قرارداد همکاری با کارگزارش فسخ شود. باشگاه پرسپولیس که از آذر ۱۴۰۰ با یک شرکت به عنوان کارگزار خود قرارداد همکاری امضا کرده بود، در فصل جدید به دلیل برخی اختلافات حاضر به همکاری با این شرکت نشد و رسماً در نامه‌ای به شرکت کارگزار خواست در زمینه جذب اسپانسر فعلاً فعالیتی انجام نشود. با این حال بعد از گذشت ۱۱ هفته از لیگ، دو طرف در بلاتکلیفی بودند و پرسپولیس هم به خاطر قرارداد با این کارگزار عملاً اجازه امضای قرارداد با شرکتی دیگر برای اسپانسری و یا کارگزاری را نداشت.
در همین حال یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس گفته این باشگاه در نامه‌ای به مراجع بالادستی خود رسماً خواسته تا مسئولان حقوقی این مراجع اقدامات لازم برای فسخ قرارداد پرسپولیس و کارگزارش را پیگیری کنند.

معاوضه عبدی – مغانلو منتفی است
بعد از اینکه اخباری مبنی بر پیشنهاد باشگاه سپاهان به مهدی عبدی برای پر کردن جای شهریار مغانلو مطرح شد باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد: در پی انتشار خبری مبنی بر نارضایتی شهریار مغانلو از شرایطش در سپاهان و احتمال ترک این باشگاه، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌کند مغانلو هیچ‌گونه نارضایتی از شرایط خود در باشگاه ندارد و عملکرد وی مورد تأیید ژوزه مورایس است. همچنین لازم به ذکر است قرارداد مغانلو با سپاهان به مدت سه فصل امضا شده و مهاجم سپاهان به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به قرارداد خود با باشگاه پایبند است.

یحیی کرونا را پشت سر گذاشت
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که مشکوک به کرونا بود و بازی تیمش مقابل مس کرمان را هم از دست داد حالا این بیماری را پشت سر گذاشته و از امروز بدون مشکل در تمرین حاضر خواهد شد. نتیجه آزمایش کرونای گل‌محمدی منتفی شد و به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دور جدید تمرین تیم ندارد .تمرینات پرسپولیس پس از دو هفته تعطیلی از امروز آغاز خواهد شد.


Page Generated in 0.0057 sec