printlogo


کد خبر: 259557تاریخ: 1401/8/21 00:00
حضور پررنگ رسول پناه و یک شائبه تازه
تطهیر دوران مدیریت خود یا تسهیل برکناری درویش؟


مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس طی دو هفته اخیر حضور پررنگی در خبرگزاری‌ها و حالا تلویزیون داشته است. بعد از دو مصاحبه و بیانیه در خبرگزاری‌ها حالا نوبت به حضورش در یک برنامه تلویزیونی رسیده تا هرچه می‌خواهد بگوید. البته او مثل دو مصاحبه قبلی از این فرصت استفاده کرد و علیه رضا درویش حرف زد. به نظر می‌رسد این حجم از آنتن دادن به رسول پناه در مقطع کنونی عجیب باشد و شاید بتوان این مسأله را به موقعیت متزلزل درویش در رأس مدیریت باشگاه پرسپولیس ارتباط داد.
البته رسول پناه در مصاحبه دیروز خود درباره مسائل مختلفی از جمله ماجرای جدایی شجاع و... هم صحبت کرد و سعی داشت اشتباهات مدیریتی خود را تطهیر کند اما در این مقطع این میزان از مصاحبه‌های او کمی مشکوک به نظر می‌رسد و بعید نیست در راستای توجیه کنار رفتن درویش از سمت فعلی‌اش اتفاق افتاده باشد.
به هر حال رسول پناه در آخرین اظهار نظرش گفته حساب باشگاه پرسپولیس قابل بستن و مسدود شدن نیست!
او گفته: «حساب دولتی را که نمی‌شود بست. ما یک حساب خزانه، یک حساب هزینه و یک درآمد داریم. این حساب اصلاً قابل بسته شدن نیست. بعد موضوعی که وجود دارد این است که ایشان (رضا درویش) نیامده یک استعلام از ذی‌حسابی یا حقوقی‌اش بگیرد که آیا این حساب قابل انسداد هست یا نه. شما می‌دانید کسانی که شکایت می‌کنند یک تأمین خواسته می‌گیرند و مبلغ مدنظر را در حساب توقیف می‌کنند تا تکلیف مشخص شود. به طور مثال بنده از شما یک میلیارد طلب دارم و بعد از شکایت، یک میلیارد از حساب شما توقیف می‌شود تا این شکایت تعیین تکلیف شود. ولی حساب و مازاد بر آن (عدد شکایت شده) باز است. اصلاً حساب را نمی‌توانند ببندند. پس مبلغ ۲۵ میلیاردی که اسپانسر این باشگاه واریز کرده و پول بازیکنان را پرداخت کردند از چه حسابی دادند؟ همین حساب روز(پنجشنبه)هم باز بود و دنبال کردند.»
رسول پناه در واکنش به اینکه پس چرا مدیریت باشگاه پرسپولیس مدعی شده وی حساب باشگاه را مسدود کرده، گفت: « من والله نمی‌دانم. هر کس آمد یک روز در مشکلات به پرسپولیس کمک کرد، کسی بوده که هفت میلیارد تومان پیش از من به باشگاه پرسپولیس کمک کرده بود. واقعاً محبت کرده است.»
 


Page Generated in 0.0056 sec