printlogo


کد خبر: 259552تاریخ: 1401/8/21 00:00
خبر



شجاع خودش فسخ کرد
مهدی رسول‌پناه مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که به‌عنوان مقصر اصلی جدایی شجاع خلیل‌زاده از سوی این بازیکن معرفی شده درباره این مسأله گفته: «باشگاه شکایت کرد. به کمیته تعیین وضعیت هم فرستادیم. این مسأله رازی ندارد. اسناد موجود است. این بازیکن سه سال قرارداد داشت. شجاع محبوب است و من خودم در پرسپولیس خیلی دوستش دارم. خودش می‌داند. در بحث مدیریت فرق می‌کند. نمی‌دانم مدیریت بعدی چه کار کرد. شجاع دو سال دیگر قرارداد داشت. تصمیم گرفتیم که دو سال را بماند ولی خودش فسخ کرد.» حالا باید دید شجاع احتمالاً بعد از جام جهانی چه موضعی در قابل این حرف‌ها می‌گیرد.
 
شرط بازگشت کالدرون؛ برکناری انصاری‌فرد
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس مدعی شده گابرل کالدرون می‌خواست برگردد ولی شرط گذاشت که مدیرعامل یعنی انصاری‌فرد نباشد. رسول پناه گفته: «اگر قرارداد را بخوانید، متوجه می‌شوید وقتی او استعفا داد اگر یک‌سوم قراردادش را واریز می‌کردیم، می‌توانست برود چون او استعفا کرده بود. این مشکل بین مدیرعامل و او بود. وقتی پیش کالدرون رفتیم مسائلی پیش آمد که شوکه شدیم. حرف و حدیثی پیش آمد که اعضای هیأت مدیره هم مانده بودند. کالدرون از بخشی از مبلغش هم گذشت و با پرسپولیس راه آمد ولی مسائل خاص پیش آمد که صلاح بود برنگردد. او مربی‌ای بود که دو هفته یک بار در هیأت مدیره گزارش می‌داد که واقعاً شوکه‌کننده بود.»
 
بدنسازی در شهید کاظمی، تمرین در تهرانسر
دور جدید تمرینات پرسپولیس از امروز و احتمالاً در زمین چمن ورزشگاه تهرانسر برگزار خواهد شد؛ چراکه زمین چمن ورزشگاه شهیدکاظمی در حال بازسازی است و از این‌رو سرخپوشان فعلاً نمی‌توانند در این زمین تمرینی داشته باشند. البته یحیی گل‌محمدی در نظر دارد در یک تا ۱۰ روز ابتدایی تمرین تیمش تمرینات بدنسازی و کار با وزنه برای سرخپوشان در نظر بگیرد، از این‌رو آنها می‌توانند از سالن مجهز ورزشگاه شهیدکاظمی استفاده کنند و فقط برای تمرینات تاکتیکی و کار با توپ به ورزشگاه تهرانسر بروند.
 
اشتباه بزرگ صدری
باشگاه پرسپولیس در دوران مدیرعاملی مجید صدری قراردادی با شرکت ایده پویان ماژ به‌عنوان کارگزار باشگاه امضا کرد که حالا بعد از یک سال درویش به دنبال فسخ رسمی آن است چرا که این قرارداد یک اشتباه بزرگ و تاریخی دارد. طبق قانون این قرارداد باید توسط مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره امضا می‌شد اما هر دو امضا را خود صدری به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره انجام داده در حالی که باید عضو دیگری از هیأت مدیره امضایش می‌کرد و اینچنین قرارداد فوق از درجه اعتبار ساقط است.

 


Page Generated in 0.0049 sec