printlogo


کد خبر: 259550تاریخ: 1401/8/21 00:00
خوشبختی پرسپولیس با درآمد میلیون دلاری از 8 ملی‌پوش
پاداش سرلـــک، ترابی و امیری شریک نــــــــدارد!

با اینکه هنوز لیست 26 نفره و نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر اعلام نشده اما به نظر می‌رسد امروز و فردا با اعلام این لیست مشخص شود که چند تا از پرسپولیسی‌ها به قطر خواهند رفت. پیش‌بینی‌ها مبنی بر این است که هر 5 ملی‌پوش پرسپولیس راهی قطر خواهند شد و اگر اینگونه باشد باشگاه پرسپولیس بابت این 5 بازیکن ‌و بازیکنان دیگری که طی دو فصل قبل از جام جهانی در پرسپولیس حضور داشته‌اند درآمدی میلیونی خواهد داشت.
فیفا بابت دو فصل آخر حضور بازیکنان در تیم‌های باشگاهی به تیم‌های آنها در جام جهانی قبلی (2018) پرداختی ۲۳۰ هزار دلاری داشت که این مبلغ احتمالاً افزایش خواهد داشت. درباره میزان پرداختی حضور در جام جهانی قطر ارقام مختلفی منتشر شده و فدراسیون هم رسماً میزان پاداش پرداختی را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد پاداش قابل توجه و حتی میلیون دلاری در انتظار پرسپولیس باشد.
با توجه به اینکه بازیکنان ملی‌پوش ذیل طی دو فصل گذشته عضو تیم پرسپولیس بوده‌اند ارقامی که بابت آنها به پرسپولیس داده می‌شود متفاوت است. مثلاً کنعانی‌زادگان و رضاییان بابت نیم فصل حضور در پرسپولیس ( طی دو فصل گذشته) به باشگاه سابق خود سود می‌رسانند  یا پور علی گنجی که در ابتدای این فصل آمده به خاطر این چند ماه به پرسپولیس سود می‌رساند‌. نوراللهی هم شرایطی شبیه به کنعانی دارد‌ یا بیرانوند که یک فصل و نیم گذشته در پرسپولیس نبوده به اندازه یک فصل به پرسپولیس سود می‌دهد. در عین حال بازیکنانی مثل سرلک، امیری و ترابی که طی دو فصل گذشته در پرسپولیس بوده‌اند بیشتر برای باشگاه مفیدند و کل پرداختی فیفا بابت این سه بازیکن به پرسپولیس می‌رسد و باشگاه دیگری در آن شریک نیست چرا که هر سه نفر در دو فصل گذشته سرخپوش بوده‌اند.

گفتنی است  تمام این بازیکنان به خاطر حضور در مرحله گروهی نفری 117 هزار دلار از فیفا پاداش می‌گیرند که حدود 4 میلیارد تومان می‌شود.


Page Generated in 0.0044 sec