printlogo


کد خبر: 259546تاریخ: 1401/8/21 00:00
مصاحبه و خبر

عنایتی: به حضور کی‌روش امیدوارم
رضا عنایتی پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره حضور تیم ملی در جام جهانی می‌گوید: «‌کی‌روش مربی‌ای بین‌المللی است که با تیم‌های مختلفی کار کرده است. او بازیکنانی را می‌خواهد که توان بازدهی خوبی داشته باشند. فوتبالیست‌های ما باید از این موضوع و اخلاق کی‌روش استفاده کنند. همه چیز تاکتیک و خلاقیت داخل زمین نیست. باید آنقدر مدیریت داشته باشید که بازیکنان را در فرم مناسبی نگه دارید. کی‌روش 22 بازیکن را در دوره قبلی به جام جهانی برد که از همه آنها استفاده کرد، تصمیمی که خیلی جذاب و بزرگ بود. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با شرایط روحی - روانی خوب بتوانند از نام ایران دفاع کنند.» او با اشاره به نیمکت‌نشینی‌اش در جام جهانی 2006 این‌طور می‌گوید: «‌تمام رکوردهای ایران را در اختیار داشتم اما متأسفانه بنا به سلیقه سرمربی تیم ملی بازی نکردم. دروغ نمی‌توانم بگویم، یکی از حسرت‌های فوتبالی من با وجود عناوین زیادی که دارم بازی نکردن در جام جهانی 2006 آلمان است. بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی در پست من بازی می‌کرد و شاید اگر خودم جای برانکو بودم همین تصمیم را می‌گرفتم.»


جمشیدیان: شهرداری برای خروج از بحران می‌آید
احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری درباره بازی تیمش مقابل شهرداری آستارا می‌گوید: «خوشبختانه بازیکنانم از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. بازی سخت و سنگینی برابر تیم فوتبال شهرداری آستارا در پیش داریم و خود را برای یک جنگ تمام‌عیار آماده کرده‌ایم. توجهی به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی نداریم و فریب آن را نمی‌خوریم. به خوبی نقاط ضعف و قوت آستارا را آنالیز کرده‌ایم و برای کسب حداکثر امتیاز در خانه به میدان می‌رویم.» او با اشاره به حریفش این طور می‌گوید: «به طور قطع آستارا برای خروج از بحران و انتهای جدول به میدان خواهد آمد و ما هم برای تثبیت در جدول رده‌بندی به این ۳ امتیاز خانگی نیاز مبرم داریم از همین رو حساسیت این دیدار برای هر دو تیم بالا خواهد بود.»


کیانوش رحمتی: نکونام به درد تیم ملی می‌خورد
کیانوش رحمتی، هافبک اسبق استقلال، سایپا و تیم ملی معتقد است جواد نکونام، سرمربی فولاد می‌توانست به تیم ملی کمک کند: «فکر می‌کنم هر تیمی به لحاظ حرفه‌ای باید یک مربی وطنی در کادر خود داشته باشد و باید مورد تأیید سرمربی تیم هم باشد که به تیم و منافع آن کمک کند. از طرفی حضور و یا عدم حضور نکونام در تیم زمان را از ما گرفت، حضور او می‌توانست به عنوان کاپیتان سابق به شرایط تیم کمک کرده و بچه‌ها با او راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کردند.»


Page Generated in 0.0056 sec