printlogo


کد خبر: 259540تاریخ: 1401/8/21 00:00
خبر


تراکتور به ترکیه رفت
یاران قربان بردیف با پرواز اختصاصی راهی ترکیه شدند تا اردوی خود را در شهر آنتالیا بر پا کنند. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تراکتور در این اردو چند بازی‌ تدارکاتی برگزار خواهد کرد که تیم‌ها و زمان انجام بازی‌ها متعاقباً اعلام می‌شود. محمدرضا اخباری، مهدی هاشم‌نژاد، امیر ابراهیم‌زاده و میلاد کر به دلیل حضور در اردوهای تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان و همچنین حجت حق وردی به جهت حضور در اردوی تیم ملی آذربایجان، کاروان تراکتور را در این سفر همراهی نمی‌کنند.


غیبت خارجی‌های پیکان              
تمرینات پیکان از عصر پنجشنبه 19 آبان ماه زیر نظر مجتبی حسینی و سایر اعضای کادر فنی شروع شد و بازیکنان به مرور آیتم‌های تمرینی پرداختند. در این تمرین تیتو اوکلو و شرزود تمیروف دو بازیکن خارجی پیکان حضور نداشتند. تمیروف در اردوی تیم ملی ازبکستان حضور دارد و بعد از پایان اردو به تمرینات پیکان اضافه می‌شود. اوکلو نیز از کادر فنی پیکان کسب اجازه کرده است و دیرتر به ایران برمی‌گردد. خودروسازان در روزهای آینده هم تمرینات خود را دنبال می‌کنند و همچنین چند بازی تدارکاتی نیز در دستور کار آنها قرار خواهد گرفت تا با شرایط مناسب آماده شروع مجدد در لیگ برتر شوند.


تغییر داور دربی خوزستان
سایت فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ یک را به‌صورت رسمی منتشر کرد. در شرایطی که سایت فدراسیون فوتبال مهدی انصارنژاد داور اصالتاً خوزستانی را به‌عنوان قاضی دیدار دو تیم خلیج فارس‌ بندرماهشهر و استقلال خوزستان اعلام کرده است اما گویا کمیته داوران فدراسیون فوتبال بی‌سر و صدا و بدون اینکه به‌صورت رسمی اعلام و اطلاع‌رسانی کند، داور دربی خوزستان را تغییر داده تا این موضوع مورد اعتراض تیم میزبان خلیج فارس ماهشهر قرار بگیرد‌.
با این حال کمیته داوران یکی از داوران وسط و یکی از کمک داوران دیدار دو تیم شهرداری همدان و شهرداری آستارا را با خلیج فارس بندرماهشهر و استقلال خوزستان جا به جا کرده به طوری که قضاوت دربی خوزستان به مسعود حقیقی داور اصفهانی کشور که قرار بود پیش از این دیدار دو تیم شهرداری همدان و شهرداری آستارا را سوت بزند، سپرده شده و مهدی انصاری نژاد نیز که قرار بود دربی خوزستان را قضاوت کند جایگزین حقیقی در دربی شهرداری‌چی‌ها شده و به جای سجاد ایرانپور با سجاد نجفی‌نژاد کمک‌داوران این دو مسابقه نیز جا به جا
شده است.
 


Page Generated in 0.0052 sec