printlogo


کد خبر: 259525تاریخ: 1401/8/21 00:00
رئال فاصله با بارسلونا را حفظ کرد
مودریچ، توپ و دروازه خالی!


با توجه به نتایج اخیر رئال و اختلاف پنج امتیازی بارسلونا در صدر جدول، بازی پنجشنبه شب مادرید در خانه مقابل کادیز بسیار مهم تلقی می‌شد. در نهایت مردان کارلو آنچلوتی بازی را با نتیجه 2-1 با پیروزی پشت سر گذاشتند که این بازی با یک اتفاق عجیب نیز همراه بود.
پس از نفوذ عالی وینیسیوس در سمت چپ، توپ به شکلی وسوسه‌انگیز در شش قدم و در موقعیت دروازه خالی به هافبک کروات سفیدپوشان رسید. اما در کمال ناباوری شوت لوکا مودریچ به بیرون رفت. بلافاصله این بازیکن کهنه‌کار به زمین چمن افتاد و سرش را در بین دستانش گرفت، مودریچ حاضر بود همان لحظه زمین دهان باز کند و او را ببلعد. این موقعیت از دست رفته توسط برنده توپ طلای سال 2018 باعث شد که شوخی‌های زیادی با این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی بشود. بعد از بازی آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «بله، ما تا قبل از اینکه نتیجه بازی 2-1 شود خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم با لوکا مودریچ بازی را 3-صفر کنیم. بعد از گلی که خوردیم تیم کمی سختی کشید اما در نهایت توانستیم با سه امتیاز بازی را به پایان برسانیم. مستحق دریافت سه امتیاز بازی بودیم و به خوبی بازی را به پایان رساندیم.»
کارلو آنچلوتی در مورد صحنه‌ای که لوکا مودریچ توپ را در موقعیت دروازه خالی به بیرون زد به شوخی گفت: «لوکا در آن صحنه غیر‌قابل انتظار عمل کرد و من به او گفتم ‌‌خوب شد که کرواسی لیست نهایی بازیکنانش را برای جام جهانی 2022 اعلام کرده و از این نظر او مشکلی نخواهد داشت!»
سرمربی ایتالیایی در مورد فراز و نشیب‌های هفته‌های گذشته رئال گفت: «بله قبول دارم کمی سینوسی عمل کردیم و بازی‌های زیاد و پشت سر هم باعث خستگی تیم شده بود. فصل را بسیار خوب آغاز کردیم اما در اواسط راه کمی افت داشتیم اما باز هم توانستیم خودمان را پیدا کنیم، ما فاصله زیادی با صدر نداریم و به عنوان تیم اول گروه در لیگ قهرمانان صعود کردیم. حالا زمان استراحت فرا رسیده است. در لیگ فعلاً 35 امتیاز داریم و بازیکن برنده توپ طلای ما بازی‌های زیادی را از دست داده است. در کل از عملکرد تیم راضی هستم. برویم ببینیم بعد از جام جهانی چه خواهد شد.»

شب سخت مندی
پنجشنبه شب برای فرلاند مندی دفاع چپ رئال شبی سخت بود، زیرا او از فهرست دیدیه دشان برای تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد. اگرچه این احتمال از قبل هم وجود داشت که او خط بخورد، بخصوص از آنجایی که او حتی یک دقیقه هم در مسابقات انتخابی بازی نکرد، اما مطمئناً این یک ضربه برای این بازیکن 27 ساله بود، زیرا این می‌توانست بهترین شانس او ​​برای رفتن به بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان باشد. اما دفاع چپ اوایل بازی با کادیز کاملاً سرحال بود و حرکات رو به جلوی خوبی را از سمت چپ پایه‌گذاری کرد.‌ او در دفاع هم محکم بود، بدن خود را روی خط قرار داد و خونسردی خود را در برخورد با ایوان آلخو بال تهاجمی حریف حفظ کرد. او حتی در اواسط نیمه دوم یک چرخش زیبا انجام داد تا با این حرکت تکنیکی از دردسر خلاص شود. برای مندی کنار گذاشته شدن از جام جهانی ضربه بزرگی است، اما او می‌تواند از تعطیلات هفت هفته‌ای خود لذت ببرد و به سال 2022 خود افتخار کند.
 


Page Generated in 0.0053 sec