printlogo


کد خبر: 259524تاریخ: 1401/8/21 00:00
26 بازیکن انگلیس در جام جهانی
پیش به سوی قهرمانی!


انگلیس خود را برای هفتمین جام جهانی متوالی آماده می‌کند و به‌دنبال نخستین قهرمانی بعد از سال 1966 است. گرت ساوت‌گیت بازیکنان مستعد زیادی دارد اما عملکرد ضعیف این تیم در لیگ ملت‌های اروپا نگرانش می‌کند. سه شیر در گروه B با امریکا، ولز و ایران همگروه است و نباید برای صعود به مرحله حذفی مشکل زیادی داشته باشد اما بعد از آن رقبای سختی در انتظارشان است از جمله برزیل، فرانسه، آرژانتین و اسپانیا.
جوردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون مرد شماره یک ساوت‌گیت در قطر خواهد بود اما نیک پوپ نیوکاسل و آرون رمزدیل آرسنال به‌دنبال فرصتی برای بازی در جام جهانی هستند.
در خط دفاع، هری مگوایر، کایل واکر، جان استونز، اریک دایر، کایران تریپیر، لوک شاو، ترنت الکساندر آرنولد، کانر کوادی و بنجامین وایت دعوت شده‌اند. جوردن هندرسون، دکلان رایس، میسون ماونت، جود بلینگهام، کالوین فیلیپس، کانر گالاگر و جیمز مدیسون، بازیکنان خط میانی انگلیس در جام جهانی هستند و رحیم استرلینگ، هری کین، جک گریلیش، بوکایو ساکا، فیل فودن، کالوم ویلسون و مارکوس رشفورد مهاجمان تیم ساوت‌گیت در قطر هستند. شاید بهترین ترکیب انگلیس در سیستم 1-3-2-4 عبارت باشد از: پیکفورد؛ واکر، استونز، دایر، شاو؛ رایس، بلینگهام؛ فودن، ماونت، استرلینگ؛ کین
 
غایبان بزرگ
همیشه بازیکنانی هستند که انتظار می‌رود در جام جهانی باشند اما به دلایل تاکتیکی، مصدومیت یا مسائل دیگر به تورنمنت‌های بزرگ نمی‌رسند. ریس جیمز در دیدار چلسی با میلان در لیگ قهرمانان آسیب دید و قطر را از دست داد، رویای هم تیمی‌اش، بن چیلول برای بازی در جام جهانی هم با مصدومیت همسترینگ پایان یافت. جیدون سانچو نتوانست در منچستریونایتد بدرخشد و عملکرد تامی آبراهام در رم به اندازه کافی خوب نبود.
 فیکایو توموری با میلان قهرمان ایتالیا شد اما جایی در برنامه‌های ساوت‌گیت نداشت. دین هندرسون از منچستریونایتد به‌صورت قرضی به ناتینگهام فارست رفت اما ساوت‌گیت او را نپسندید ضمن اینکه تایرون مینگز، مارک گوئهی، امیل اسمیت رو، جیمز وارد پروس، جارود بوون و اولی واتکینز، بازیکنان دیگری بودند که امید داشتند دعوت شوند اما به آرزوی خود
نرسیدند.


Page Generated in 0.0048 sec