printlogo


کد خبر: 259519تاریخ: 1401/8/21 00:00
خبر


برنامه تمرینی تیم ملی هندبال تا قهرمانی جهان
بازی‌های تدارکاتی در لهستان
تیم ملی هندبال مردان ایران تا مسابقات قهرمانی جهان دو اردو در تهران و یک تورنمنت در لهستان پشت سر می‌گذارد. بعد از اردویی که در مهرماه برگزار شد، تیم ملی ایران از 26 آبان ماه به‌مدت یک هفته در اردو حاضر می‌شود و تا سوم آذرماه تمرینات خود را زیر نظر وسلین ادامه می‌دهد. برای این اردو 23 بازیکن به اردو دعوت شده‌‌اند. سومین اردوی ملی پوشان هندبال نیز از ۱۸ تا ۲۸ آذر در تهران برگزار می‌شود. بعد از این مرحله، ملی‌پوشان دی ماه عازم اردوی تدارکاتی لهستان می‌شوند تا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده شوند. بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان مردان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۲ دی تا ۹ بهمن برگزار می‌شود. تیم ملی مردان ایران در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های اسپانیا، شیلی و مونته‌نگرو همگروه است. به گفته صادقی شاه‌نشین، مربی تیم ملی هندبال، قرار است ملی پوشان ایران دو یا سه بازی دوستانه در اردوی لهستان داشته باشند.

مدال نقره پاراتیراندازی در قهرمانی جهان
در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان پاراتیراندازی در العین امارات، عبدالرضا توسلی‌خواه نماینده ایران در ماده تراپ موفق به کسب مدال نقره شد. در این رقابت‌ها رقیه شجاعی، دیگر
ملی پوش ایران در ماده R2 (تفنگ بادی ایستاده) به مصاف حریفان خود رفت که در مرحله مقدماتی با کسب جایگاه دوم به مرحله فینال راه یافت اما در فینال رده‌ای بهتر از هشتم به دست نیاورد.
 
نهمی جهان برای زنان والیبال نشسته ایران
در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان والیبال نشسته در بوسنی، تیم ملی زنان ایران با برد برابر تیم مجارستان در رده نهم قرار گرفت. تیم ملی والیبال نشسته زنان با نتیجه ۳ بر صفر حریف مجارستانی خود را مغلوب کرد و در رده نهم جهان قرار گرفت.

لیگ برتر بسکتبال زنان
بردهای ادامه‌دار شهرداری گرگان
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان با تداوم صدرنشینی شهرداری گرگان پیگیری شد. این هفته از رقابت‌ها دیروز (جمعه، 20 آبان ماه) با برگزاری چهار دیدار در شهرهای گرگان، سنندج، اصفهان و تهران پیگیری شد. شهرداری گرگان که صدرنشین لیگ است، میزبان پالایش نفت آبادان بود. این دو تیم رقابت نزدیکی با هم داشتند و در نهایت گرگان با نتیجه نزدیک ۶۷ بر ۶۴ به پیروزی رسید و صدرنشین باقی ماند. تیم شرکت ملی گاز تهران هم برابر سپهرداد به میدان رفت و با نتیجه ۶۰ بر ۵۲ به برتری رسید. تیروژ حیات کردستان با نتیجه 70 بر ۴۷ پادما یدک ایرانیان را برد و ذوب آهن اصفهان با نتیجه 55 بر 43 مقابل پاز آشا آروین شکست خورد. دیدار تیم‌های نیکان تهران و گروه بهمن تهران هم شنبه، ۲۱ آبان برگزار می‌شود.


Page Generated in 0.0051 sec