printlogo


کد خبر: 259517تاریخ: 1401/8/21 00:00
سرمربی سریک گنبد: 30، 40 درصد از مسیر قهرمانی را طی کرده‌ایم
حمایت آزمون به ما شخصیت داد



امیر اسدی
amirasadijournalist@gmail.com

تیم والیبال سریک گنبد در نخستین فصل حضور در لیگ برتر زنان شگفتی‌ساز ظاهر شده و مدعیان را یکی پس از دیگری شکست است. تیمی که سردار آزمون، ستاره تیم ملی فوتبال ایران با هدف پرورش استعدادهای جوان والیبال گنبد و کشور تشکیل داده، با مدیریت خلیل آزمون و مربیگری نیلوفر حجتی در هفته پنجم توانست پنجمین و ارزشمندترین پیروزی خود را در زمین سایپا جشن بگیرد و این تیم مدعی را با نتیجه 3 بر صفر شکست بدهد. نیلوفر حجتی که به‌عنوان سرمربی، تیم والیبال سریک گنبد را به صدر جدول رسانده و نامش را به‌عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کرده، بعد از برد مقابل سایپا پاسخگوی سؤال‌های ایران ورزشی بود.
 
ابتدا می‌خواهیم درباره پیروزی ارزشمند مقابل سایپا صحبت کنید.
 در حقیقت ما یک بازی منطقی انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم. سایپا را طی روزهای قبل از مسابقه خوب آنالیز کردیم و بر اساس همین آنالیزها پیش رفتیم. بازیکنان سریک گنبد خوشبختانه تاکتیک‌پذیر هستند و هر چه از آنها می‌خواهیم در زمین پیاده می‌کنند. برد مقابل سایپا هم برای ما ارزشمند بود چرا که یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی است.
بعد از پیکان، برد مقابل سایپا یعنی برتری برابر مدعیان جدی قهرمانی، درست است؟
 دقیقاً. سایپا و پیکان جزو تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی در عرصه والیبال زنان هستند و سال‌های سال سابقه حضور در سطح اول رقابت‌ها را دارند. ما هم هفته به هفته جلو می‌رویم و هدف‌مان این است با همین شرایط مسابقات را به پایان برسانیم.
می‌شود بگویید چند درصد از مسیر قهرمانی را طی کرده‌اید؟
 همانطور که گفتم بازی به بازی رقبا را آنالیز می‌کنیم و پیش می‌رویم. فعلاً 30 تا 40 درصد از مسیر طی شده اما این پیروزی‌ها شخصیت خوبی به تیم ما داده و بازیکنان با 5 برد در 5 بازی به خودباوری رسیده‌اند. آنها حالا می‌دانند که می‌توانند کارهای بزرگتری هم انجام بدهند. نتیجه هر طور که باشد، طی کردن ادامه مسیر برای‌مان با همین روند، برای‌مان خیلی مهم است.
شما همیشه از حمایت اسپانسر باشگاه و بخصوص سردار آزمون و خانواده‌اش صحبت کرده‌اید. در این باره هم توضیح می‌دهید که جدا از عملکرد درخشان شما و اعضای کادرفنی و بازیکنان، آنها چقدر در رسیدن به اهداف‌تان نقش داشته‌اند؟
 به نظر من وجود اسپانسر خوب 50 درصد از مسیر را برای ما هموار می‌کند. با قاطعیت می‌گویم که این حمایت‌ها بی‌اثر نیست و باعث شده تا ما بدون دغدغه فقط به کار فنی‌مان فکر کنیم. در والیبال بانوان خیلی کم پیش می‌آید که چنین اسپانسری بیاید و تمام‌قد از تیم حمایت کند. خانواده آزمون هم به لحاظ مالی و هم معنوی ما را حمایت می‌کنند و به تمام تیم انگیزه می‌دهند.
از این حمایت‌های مادی و معنوی مثالی هم می‌زنید؟
 به‌عنوان نمونه به لحاظ امکانات تمرینی، ما هر ساعت از روز که بخواهیم سالن در اختیارمان است و می‌توانیم برنامه تیمی را تغییر بدهیم. پیکان و سایپا هم که ورزشگاه اختصاصی دارند چنین شرایطی را تجربه نمی‌کنند. در بهترین هتل‌های کشور اسکان داریم و اینها خودش به تیم سریک گنبد شخصیت داده است.
با توجه به شگفتی‌سازی شما و احتمال قهرمانی‌تان، آیا برای حضور احتمالی شما در مسابقات باشگاه‌های آسیا برنامه‌ای تدارک دیده شده است؟
 الان کمی زود است در این رابطه صحبت کنیم. ابتدا باید در لیگ نتیجه بگیریم اما می‌توانم بگویم برنامه‌های جدیدی در ذهن‌مان داریم که بعد از ادامه نتایج خوب و قهرمانی می‌توانیم درباره آنها هم صحبت کنیم.
 


Page Generated in 0.0049 sec