printlogo


کد خبر: 259512تاریخ: 1401/8/21 00:00
برای «اجاره بها» مجموعه وزنه برداری رایزنی می کنیم
انوشیروانی: مشکلی برای میزبانی لیگ در تالار آزادی نداریم


ایران ورزشی: طبق برنامه سازمان لیگ وزنه‌برداری قرار است هفته نخست لیگ در فصل جدید 1401، طی روزهای 23 و 24 آبان ماه با حضور 7 تیم در تهران کلید بخورد. اما با توجه به پلمب تالار وزنه‌برداری ایرانیان، ابتدا این‌طور به نظر می‌رسید که احتمال تعویق یا تغییر محل برگزاری هفته اول لیگ وزنه‌برداری وجود دارد، اما انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری تأکید دارد هفته اول لیگ طبق همان زمانبندی اعلام شده و بدون مشکل یا مانع خاصی در تالار وزنه‌برداری برگزار می‌شود.
بنابراعلام کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون وزنه‌برداری، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، سایپا، مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری، نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر وزنه‌برداری هستند. برهمین اساس و باتوجه به مشکلاتی که بعد از پلمب تالار وزنه‌برداری بین تیم سرپرستی و پیمانکار این مجموعه به‌وجود آمده است، سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص اینکه آیا برای برگزاری هفته‌نخست لیگ وزنه‌برداری در تالار اختصاصی وزنه‌برداری مشکلی دارند یا خیر تأکید دارد: «خیر. الحمدالله هیچ مشکل یا مانعی برای برگزاری هفته نخست لیگ وزنه‌برداری در تالار آزادی نداریم. صحبت‌ها با مسئولان مربوطه و پیمانکار انجام شده است و همه چیز قرار است طبق برنامه‌ریزی که داشتیم در موعد مقرر خود برگزار شود. به امید خدا بعد از لیگ قطعاً برای برطرف کردن مشکلات تالار وزنه‌برداری هم مراودات و رایزنی‌هایی که نیاز است را انجام داده و در دستور کار داریم تا همه چیز به سود وزنه‌برداری ایران ختم به خیر شود.»
 مثل کشتی دنبال حذف «اجاره» سنگین مجموعه وزنه‌برداری هستیم
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص رایزنی‌هایی که برای حذف اجاره بهای سنگین مجموعه وزنه‌برداری در دستور کار دارند نیز می‌گوید: «ما هم مثل فدراسیون کشتی سفت و سخت به‌دنبال این هستیم تا از طریق مراجع مربوطه دستور حذف اجاره بهای سنگین کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری و کل مجموعه را گرفته و به‌صورت رایگان این مجموعه را در اختیار داشته باشیم. البته همانطوری که قبلاً هم گفتم، از طریق بخش خصوصی و اسپانسر قرار است بزودی با تزریق یک هزینه خوب، تغییرات اساسی در کمپ و ساختمان وزنه‌برداری داشته باشیم تا چیزی که شایسته و درخور‌ شأن و نام بزرگ وزنه‌برداری است را در اختیار ملی‌پوشان و خانواده ارزشمند وزنه‌برداری قرار دهیم. قطعاً به ثمر رساندن این پروژه‌ها زمانبر است و نیاز به حمایت، صبر و همراهی خانواده وزنه‌برداری و ورزش کشور دارد.»


Page Generated in 0.0066 sec