printlogo


کد خبر: 259507تاریخ: 1401/8/21 00:00
خبر


در انتظار تأیید سانتاکلارا
ماجرای انتقال پول مربوط به جدایی محبی از باشگاه سانتاکلارا همچنان ادامه دارد و با اینکه سران استقلال چند روز قبل اعلام کردند این موضوع فیصله یافته اما همچنان پرونده مفتوح است. یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این راستا چنین گفته است: «حدود ۱۰۰ هزار یورو از طلب باشگاه سانتاکلارا تأیید شده است. به هر حال به‌دلیل تحریم بودن ایران، در خیلی از مواقع شاهد برگشت خوردن پول‌ها هستیم. این پول‌ها از طریق صرافی انتقال پیدا می‌کند و چون صرافی‌ها طرف قرارداد باشگاه استقلال نیستند، بانک مرکزی کشور مورد نظر این پول را برگشت می‌زند. در حال حاضر پولی که به حساب باشگاه پرتغالی واریز شده، برگشت نخورده است و باقیمانده پول هم مورد تأیید قرار خواهد گرفت چون اگر قرار بود پول برگشت بخورد، تا الان برگشت می‌خورد.»
به این ترتیب همچنان باید منتظر ماند و از نتیجه اقداماتی که در حال انجام است، آگاهی یافت. باشگاه استقلال قرار است در روزهای آتی این پرونده را پیگیری و نتیجه قطعی را به رسانه‌ها اعلام کند. با توجه به تحریم‌های بانکی ممکن است مشکلات تازه‌ای برای باشگاه استقلال به وجود آید و مبلغ مورد نظر به دست پرتغالی‌ها نرسد.
 
سفر به پرتغال منتفی شد
باشگاه استقلال به طور قطع بازیکنان و اعضای کادرفنی خود را برای برگزاری اردوی تدارکاتی به پرتغال اعزام نخواهد کرد. در روزهای اخیر شایعاتی درباره سفر احتمالی استقلال به پرتغال و برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های این کشور مطرح شده بود که مشخص شد انتشار این اخبار توسط برخی ایجنت‌ها انجام شده و هیچ منبع خبری موثقی پشت خود ندارد. در نهایت نیز از باشگاه استقلال خبر رسید که هیچ برنامه‌ای برای سفر به پرتغال وجود ندارد و ساپینتو هم در حال گذران آخرین روزهای سفر تفریحی خود به کشورش است و قصد دارد در موعد مقرر خودش را به تمرینات استقلال برساند.
 
قائدرحمتی و ثابت ایمانی؛ اگر پنجره باز شود
برخی مسئولان باشگاه استقلال از راه دور نیم‌نگاهی به برخی بازیکنان مستعد لیگ برتری دارند تا اگر در آینده پنجره نقل و انتقالات باز شد و مدیران ارشد توانستند بدهی سنگین به استراماچونی و دیگران را تأمین کنند، سراغ بازیکنان مورد نظر بروند. میان نام‌هایی که مطرح می‌شود نام قائدرحمتی و ثابت‌ایمانی به گوش می‌خورد. بازیکنانی که البته با باشگاه خود قرارداد دارند و باشگاه استقلال به سادگی قادر به جذب این دو بازیکن نیست و باید هزینه هنگفتی را به جهت دریافت رضایتنامه این گزینه‌ها بپردازد.


Page Generated in 0.0044 sec