printlogo


کد خبر: 259500تاریخ: 1401/8/21 00:00
خبر

مانع بزرگ بر سر راه استقلال
لژیونر بودن اولویت اصلی کریمی


از تابستان گذشته بار دیگر نام علی کریمی برای بازگشت به استقلال بر سر زبان‌ها افتاد. حال با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی دوباره شایعات بازگشت این بازیکن به گوش می‌رسد اما اگر بخواهیم به طور منطقی به این داستان نگاه کنیم شاید بازگشت کریمی فقط در حد یک شایعه شیرین برای استقلالی‌ها باشد. هیچ کس نمی‌تواند منکر این شود که بازگشت علی کریمی می‌تواند کمک زیادی به تیم ساپینتو کند اما هافبک سابق آبی‌ها همیشه نشان داده که لژیونر ماندن اولویت او در فوتبال است و فقط در صورتی به فکر بازگشت خواهد افتاد که هیچ پیشنهاد خارجی نداشته باشد و تنها راه او بازگشت به ایران باشد.
 
زمان شروع تمرینات استقلال مشخص است
هیچ بازیکنی حق تأخیر ندارد
استقلالی‌ها بعد از سوپرجام به تعطیلات رفتند و بازیکنان و سرمربی خارجی این تیم به کشورهای خود بازگشتند. ساپینتو قبل از اینکه ایران را ترک کند به تمام بازیکنانش اعلام کرده که 26 آبان تمرینات استقلال آغاز خواهد شد و همه بازیکنان چه داخلی و چه خارجی باید در این روز در تمرینات حضور پیدا کنند و هیچ کس حق تأخیر در تمرینات را ندارد. مرد پرتغالی به بازیکنان هشدار داده که در صورت غیبت آنها به باشگاه واگذار خواهند شد تا کمیته انضباطی باشگاه در مورد آنها تصمیم‌گیری کند.
 
تماس خسرو با   ابراهیمی
امید، امیدت را از دست نده

یکی از خبرهایی که فوتبال ایران را در روزهای گذشته به شوک فرو برد مصدومیت امید ابراهیمی درست 10 روز مانده به آغاز جام جهانی بود. فرمانده سابق آبی‌ها که در چند فصل اخیر بدشانس بوده و مصدومیت‌های زیادی را در تیم باشگاهی خود تجربه کرده، حالا در بدترین زمان ممکن باز هم مصدوم شد و گفته می‌شود که حدود 2 ماه دور از میادین خواهد بود. مصدومیت ابراهیمی با واکنش کارلوس کی‌روش نیز همراه بود و سرمربی پرتغالی بدترین خبر این روزها را مصدومیت ابراهیمی اعلام کرد. پس از اعلام خبر مصدومیت امید ابراهیمی و از دست دادن جام جهانی، خسرو حیدری هم‌تیمی سابق که باجناق امید نیز به حساب می‌‎‌آید با او تماس گرفت و به او روحیه داد و از ابراهیمی خواست که امیدش را از دست ندهد و با قدرت بار دیگر به میادین برگردد تا بتواند خودش را آماده مسابقات جام ملت‌های آسیای سال آینده کند.


Page Generated in 0.0047 sec