printlogo


کد خبر: 259485تاریخ: 1401/8/21 00:00
بروید و مردانه بازی کنید

وصال روحانی
روزنامه نگار
صحبت‌های شفاف خبرنگار بی‌بی‌سی نشان داد آنها که برنامه شکاف عمیق و اختلاف‌افکنی بین ایرانیان را در دستور کار قرار داده‌اند، فقط یک هدف دارند: تجزیه ایران. او گفت دست‌شان به ایران برسد کشور را تکه تکه و آشوب زده می‌کنند و همین بیان شفاف نشان داد آنها که در زمین دشمن بازی می‌کنند، چقدر ساده‌انگارانه به دنیا نگاه می‌کنند. آنها که به پرچم و سرود ملی و کشور و هموطن پشت می‌کنند و نسبت به امور ملی بی‌اعتنا نشان می‌دهند تا به فضای خشن مجازی پاسخ مثبت داده باشند، کاملاً مطابق برنامه‌های دشمن پیش می‌روند و مطمئن باشند اگر دست دشمن به ما برسد به هیچ‌یک از ما رحم نخواهد کرد. آنچه این روزها ضروری به نظر می‌رسد این است که همه در کنار تیم ملی قرار بگیریم تا تیم ملی به عنوان نماد ایران باز هم به دلیل اتحاد ما تبدیل شود. در این میان بازیکنان تیم ملی نقشی کلیدی در این بازی خواهند داشت. آنها سربازانی هستند که پرچم کشورمان را به تن دارند و باید نماینده همه مردم باشند. همه مردمی که در تمام نقاط ایران منتظر بازی شجاعانه و نمایش غیرتمندانه بازیکنان‌شان هستند نه آنچه ربوت‌های فضای مجازی برای این دشت بی‌فرهنگی می‌نویسند.
مردم ایران همه خواهان ایران متحد هستند و اگر با وجود همه کمبودها و همه انتقادهای درست، در کنار آشوبگران قرار نگرفتند به این دلیل بود که هدف برنامه‌نویسان اغتشاش را دریافته‌اند. ما ایران را متحد و سربلند می‌خواهیم نه تجزیه‌شده و ذلیل.
از بازیکنان تیم ملی هم به عنوان نمایندگان کشورمان می‌خواهیم مردانه در جام جهانی بجنگند و به فشارهای توهین‌آمیزی که تمرکز آنها را نشانه رفته توجه نکنند.
 


Page Generated in 0.0044 sec