printlogo


کد خبر: 259484تاریخ: 1401/8/21 00:00
فدراسیون جهانی توضیح خواست و سکوت کرد
ایران در انتظار نامه سرنوشت‌ساز فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال بعد از درخواست توضیح از فدراسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات بازی مشهد (انتخابی جام جهانی 2022) هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نکرده است.
پس از بازی ایران – لبنان واکنش‌های زیادی به حواشی بیرون از زمین و اتفاقاتی که برای گروهی از زنان تماشاگر رخ داد، نشان داده شد. مدت‌ها گذشت تا اینکه FIFA از ایران بابت این اتفاقات توضیح خواست و شایعات زیادی در این رابطه مطرح شد.
فدراسیون فوتبال ایران طبق خواسته FIFA، توضیحاتی ارائه کرد و مدعی شد خطر محرومیت احتمالی را پشت سر گذاشته است. در این مرحله فدراسیون فوتبال ایران در انتظار جمع‌بندی فدراسیون جهانی برای اعلام نظر نهایی است.
در شرایطی که طی روزهای نخست انتشار این خبر، نگرانی‌های زیادی بابت محرومیت یا برخورد سخت‌گیرانه FIFA وجود داشت، به نظر می‌رسد که مأموریت فدراسیون فوتبال برای توجیه اتفاقات مشهد کارساز بوده و احتمال برخوردی شدید بسیار پایین است. داود پرهیزکار نیز با تأکید به این موضوع در مورد نامه FIFA گفت: «در این نامه چند سؤال مربوط به اتفاقات مشهد مطرح شده بود که فدراسیون فوتبال هم به آنها پاسخ داد، بعد از آن هیچ پاسخی از سوی فیفا نداشتیم.»
 


Page Generated in 0.0048 sec