printlogo


کد خبر: 259469تاریخ: 1401/8/19 00:00
خبر


حذف ژیل ویسنته با مهاجم ایرانی
شرایط عجیب علیپور در پرتغال
در چهارچوب دیدارهای مرحله یک‌ شانزدهم جام حذفی پرتغال، تیم ژیل‌ ویسنته در حالی که مثل بازی‌های اخیرش علی علیپور را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، در ورزشگاه سیداجه د بارسلوس مقابل آروکا قرار گرفت. یاران علیپور پس از ناکامی‌های اخیرشان در لیگ برتر پرتغال که طی ۶ مسابقه فقط یک امتیاز به دست آورده و پنج شکست داشتند، در جام حذفی نیز نتوانستند موفق کار کنند و دیدار برابر آروکا را واگذار کردند. ژیل ویسنته که در مسابقه مرحله قبل جام حذفی پرتغال با گلزنی و پاس گل علی علیپور به برتری مقابل سِرپا رسیده بود، برابر آروکا با نتیجه چهار بر یک شکست خورد تا از این رقابت‌ها کنار برود. علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از سه حضور تعویضی در سه هفته گذشته لیگ برتر پرتغال، در دیدار جام حذفی مقابل آروکا نیز از دقیقه ۶۲ (چهار دقیقه پس از اینکه تیمش گل سوم را دریافت کرد) وارد زمین شد که نتوانست مانع باخت سنگین در این دیدار شود.


درخشش سامان، حذف برنتفورد
قدوس هم به تیر زد، هم به تور
در ادامه مسابقات مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام اتحادیه انگلیس، برنتفورد در حالی که برای نخستین بار در این فصل سامان قدوس را در ترکیب ابتدایی داشت، در استادیوم خانگی‌اش به مصاف تیم گیلینگام رفت. برنتفورد که بازی را با گل دقیقه ۳ ایوان تونی، ستاره خط حمله‌اش آغاز کرده بود، تا پایان نیمه اول هم حملاتی داشت که روی دو موقعیت، سامان قدوس تأثیر گذاشت و یک ضربه سر او هم به تیرک دروازه گیلینگام اصابت کرد. در نیمه دوم، گیلینگام توانست نتیجه را جبران کند تا پس از تساوی یک بر یک دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه و بنابر قانون جام اتحادیه انگلیس، بازی به جای وقت‌های اضافه، مستقیماً به ضربات پنالتی برود. پنالتی دوم برنتفورد توسط سامان قدوس تبدیل به گل شد و هر دو تیم تا ضربه پنالتی پنجم در گلزنی موفق بودند اما ششمین پنالتی توسط برنتفورد هدر رفت تا گیلینگام به پیروزی ۶ بر ۵ دست پیدا کند و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس شود.


احتمال حضور آزمون مقابل اشتوتگارت
سردار منتظر تأیید آلونسو
باشگاه بایر لورکوزن آلمان از غیبت مهاجم تیم ملی ایران در بازی با کلن خبر داد.
مهاجم تیم ملی ایران در حالی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند که تنها 11 روز دیگر تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت باقی است. البته بر اساس آخرین خبری که در مورد وضعیت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد، سردار آزمون سلامت خود را به دست آورده و بر اساس پیش‌بینی چند شماره قبل روزنامه ایران ورزشی امکان بازی در ترکیب تیمش را برابر اشتوتگارت دارد اما حضور او در زمین به نظر ژابی آلونسو بستگی دارد.
 


Page Generated in 0.0049 sec