printlogo


کد خبر: 259459تاریخ: 1401/8/19 00:00
جواب رد حسینی به کی‌روش برای حضور در اردوی تیم ملی
سیدجلال 4 سال قبل را فراموش نکرده!

خبر آمده کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی برای روحیه دادن به بازیکنان ملی‌پوش در آستانه جام جهانی از سیدجلال حسینی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر و یکی از اعضای کادر فنی فعلی پرسپولیس دعوت کرده تا به اردوی تیم ملی برود اما سیدجلال پاسخ رد داده است.
در روزهای گذشته ملی‌پوشان سابقی مثل سیدمهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و ... در اردوی تیم ملی حاضر شده و با کی‌روش و ملی‌پوشان فعلی خوش و بش کرده بودند اما سیدجلال نپذیرفت که در کنار تیم ملی باشد. جالب اینکه فارس نوشته سیدجلال به‌دلیل مشغله کاری فرصت حضور در تیم ملی را پیدا نکرده و به همین خاطر عذرخواهی کرده است آن هم در شرایطی که همه می‌دانیم دو هفته است لیگ برتر تعطیل شده و همه بازیکنان و مربیان پرسپولیس در تعطیلات هستند و تازه از شنبه پیش رو تمرینات سرخ‌ها آغاز می‌شود.
در واقع همان طور که احتمالاً همه می‌دانند و می‌توانند حدس بزند سیدجلال از اتفاقات 4 سال قبل دلخور است و کی‌روش را نبخشیده. چهار سال قبل در حالی که سیدجلال یکی از بهترین فصول فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذاشت و فوق‌العاده آماده بود از لیست نهایی تیم ملی در آستانه جام جهانی خط خورد و به روسیه نرفت.سیدجلال در جام جهانی 2014 حضور داشت و زیر نظر کی‌روش بازی هم کرد اما در حالی که نسبت به جام جهانی برزیل فرم بدنی و فنی بهتری داشت از آخرین لیست تیم ملی خط خورد و به روسیه نرفت. سیدجلال بعد از این اتفاق هیچ وقت مصاحبه نکرد و حرفی علیه کی‌روش نزد اما همه می‌دانند که کی‌روش در آن مقطع به خاطر دشمنی با برانکو و پرسپولیس، سیدجلال را خط زده است و این اتفاق دلیل فنی نداشته. این مسأله باعث شد تا چالش پرسپولیسی‌ها با کی‌روش به اوج برسد اما این وسط سیدجلال یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی فوتبالی‌اش را از دست داد و نتوانست حضور در دو جام جهانی را در کارنامه‌اش ثبت کند.
جالب اینکه همان زمان باشگاه پرسپولیس به خاطر 115 بازی ملی سیدجلال برای او مراسمی ترتیب داد و روی لباس پرسپولیس و نه تیم ملی عدد 115 را ثبت کرد تا برایش مراسم خداحافظی از تیم ملی را بگیرد و از حسینی دلجویی کند اما سیدجلال هیچ وقت ظلم آشکار کی‌روش در حقش را فراموش نکرد و حالا به همین خاطر به او جواب رد داده است.


Page Generated in 0.0057 sec