printlogo


کد خبر: 259454تاریخ: 1401/8/19 00:00
خبر



لوکادیا جمعه بازمی‌گردد
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس که برای سپری کردن تعطیلات راهی کشورش شده بود، قرار است تا پیش از آغاز تمرینات سرخ‌پوشان به تهران برگردد. این در حالی است که این مهاجم چند روزی با مسئولان پرسپولیس در ارتباط نبود و این موضوع شایعاتی مبنی بر بازنگشتن لوکادیا به تهران را مطرح کرده بود اما این بازیکن در نهایت با مسئولان باشگاه صحبت کرد تا خط پایانی بر شایعات مطرح شده باشد. با برنامه‌ریزی صورت گرفته بلیت برگشت این بازیکن صادر شده و قرار است یورگن لوکادیا جمعه به تهران بازگردد تا با شروع تمرینات سرخ‌پوشان از روز شنبه در تمرینات این تیم حاضر شود.
 
نیمکت نشین‌ها پیشنهادی ندارند
با جود اینکه مهدی عبدی، حامد پاکدل، سیامک نعمتی و چند نفر از بازیکنان که در فصل جاری فرصت کمی برای ایستادن در ترکیب پرسپولیس پیدا کردند، با باشگاه‌شان قرار‌داد دارند ولی شایعاتی درباره جدایی‌شان در نیم فصل شنیده می‌شود. این در حالی است که از باشگاه خبر رسیده آنها همچنان پیشنهاد رسمی از سایر باشگاه‌ها ندارند و کسی برای جذب بازیکنان پرسپولیس با این باشگاه وارد مذاکره نشده و درخواست سه باشگاه لیگ برتری برای جذب بازیکنان ذخیره پرسپولیس کذب محض است. از طرفی هیچ یک از این بازیکنان نیز خواستار جدایی زودهنگام از پرسپولیس نشده‌اند و با وجود نارضایتی تصمیم به ماندن گرفته‌اند.
طی روزهای گذشته شایعات حول محور پیشنهادهای ارائه شده برای جذب مهدی عبدی شنیده شده بود که حالا این پیشنهادها تکذیب می‌شود. هر چند به نظر می‌رسد در مورد او و سایر بازیکنان باید منتظر ماند تا بعد از جام جهانی و با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
 
اشاره پرسپولیس به دوپینگ استقلالی‌ها
رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در گزارشی آماری دربی‌های آذرماه را بررسی کرده و نوشته: «پرسپولیس تا‌کنون ۷ بار در ماه آذر در دربی‌ها حضور پیدا کرده است که در ۴ مسابقه پیروز بود و تنها شکست دربی در این ماه مربوط به دیداری می‌شود که دوپینگ بازیکنان استقلال در آن مشخص شد.» اشاره رسانه رسمی باشگاه به مسابقه‌ای است که ۱۸ آذر ۱۳۹۰ و مرحله یک‌چهارم جام حذفی برگزار شد. رسانه پرسپولیس نوشته: «این مسابقه به استناد تقویم رسمی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بدون هیچ دلیل قابل قبولی دو ماه جلو انداخته شد. این تغییر برنامه کمک زیادی به رقیب کرد چون پرسپولیس به‌دلیل محرومیت و مصدومیت‌های زیاد با کمبود نفرات روبه‌رو بود و اگر بازی در زمان خود برگزار می‌شد، پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل فرصت بازسازی داشت. در نهایت هم مشخص شد که بازیکنان استقلال در آن دیدار از مواد نیروزا و دوپینگ استفاده کرده‌اند که البته این موضوع را سهوی اعلام کردند.»


Page Generated in 0.0053 sec