printlogo


کد خبر: 259448تاریخ: 1401/8/19 00:00
مصاحبه و خبر



منافی: تمام فکر و ذکرم نساجی است
جواد منافی مربی نساجی مازندران که از نتایج تیم راضی است، درباره شرایط فعلی قرمزپوشان قائمشهری می‌گوید: «بعد از بازی سوپرجام تمرینات تعطیل شد و از دوشنبه آینده کار را شروع می‌کنیم. 2 هفته تا 20 روز تمرینات را در تهران دنبال خواهیم کرد و بعد از آن هم قرار است یک اردوی خارجی داشته باشیم که بعداً جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.»
منافی در مورد نتایج اخیر تیم توضیح می‌دهد: «ما تیم خصوصی هستیم و با توجه به اینکه هزینه‌های صورت گرفته از جیب آقای حدادیان انجام می‌شود، بودجه‌مان با خیلی از تیم‌ها قابل قیاس نیست اما با این وجود نتایج خیلی خوبی گرفتیم و توانستیم هواداران را راضی کنیم. البته اگر اشتباهات داوری در چند بازی اخیر ما را اذیت نمی‌کرد شرایط‌مان بهتر از این هم بود. به هر حال ما به خاطر تفاضل گل در رده ششم هستیم که جایگاه مناسبی به نظر می‌رسد.»
مربی نساجی در رابطه با بازی مهمی که مقابل پرسپولیس دارند، توضیح می‌دهد: «الان که در نساجی هستم تمام فکر و ذکرم با این تیم است. با تمام وجود برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم. با تمام وجود برای گرفتن 3 امتیاز می‌رویم.» جواد منافی درباره مشکلاتی که با یحیی گل‌محمدی از قبل داشت، می‌گوید: «با یحیی گل‌محمدی هیچ مشکلی ندارم. با همه دوست هستم و شاید در فوتبال یک سری مشکلات پیش بیاید اما فراموش می‌شود و با همه دوست هستم.»
 

تیم‌های نفتی در تهران اردو می‌زنند
تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان قصد دارند اردوهای آماده‌سازی خود را در تهران بر پا کنند.
نفت مسجدسلیمان که بعد از یک هفته تعطیلی، تمریناتش را از شنبه در اهواز استارت زد، قصد دارد از 28 آبان، به تهران بیاید تا در پایتخت اردو بزند و بازی‌های تدارکاتی انجام دهد. صنعت‌نفت آبادان هم از 22 آبان عازم تهران خواهد شد تا در این شهر تمرین کند.
البته با غیبت مشکوک فیروز کریمی در تمرینات دیروز صنعت‌نفت آبادان باید دید همچنان اردوی تهران این تیم در برنامه‌ها باقی می‌ماند یا نه. صنعت‌نفت هم مثل نفت مسجدسلیمان در تلاش است بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های تهرانی داشته باشد که باید دید این اتفاق می‌افتد یا نه.
 

شاگردان مهاجری شارژ مالی می‌شوند
تیم نفت مسجدسلیمان یکی از تیم‌هایی است که این فصل مشکلات مالی زیادی دارد. نفتی‌های مسجدسلیمان تا الان کلاً 13 درصد دریافتی داشتند که این مسأله ناراحتی بازیکنان را به دنبال داشت.
مخصوصاً بازیکنانی که از فصل قبل هم طلب دارند و هنوز به مطالبات خود نرسیده‌اند. شاگردان رضا مهاجری اعتراض خود را در این رابطه به باشگاه اعلام کردند که باشگاه نفت مسجدسلیمان هم به آنها قول داد در هفته آینده بخش دیگری از مطالبات‌شان را پرداخت کنند تا با روحیه بالاتری برای ادامه مسابقات آماده شوند.
 


Page Generated in 0.0054 sec